پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1398 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 57639

سخنان استاندار در خصوص ، توزیع اعتبارات ، استخدامی ها و توصیه به شهرداران/به کسی باج نمی دهم / عقد اخوتی نبسته ام / انتخاب مدیران در حوزه اختیارات وزرا است نه استاندار/نباید فضا را انتخاباتی کنید

حسین کلانتری گفت:سازمان برنامه ریزی را موظف کردیم که اعتبارات امسال را براساس شاخص های کشوری توزیع کند و کارشناسان ما در این خصوص ارزیابی های لازم را انجام دادند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان با تبریک دهه کرامت، اظهارداشت: انتظار می رود اعضای شورای شهر برنامه ها و وعده های خود به مردم را به یادآوردند و در راستای تحقق آنها تلاش کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداران نیز برنامه های خود را مرور کنند و در راستای اجرایی کردن آنها اقدام کنند، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی قادر به رفع تمامی مشکلات نیست و می طلبد همه در کنار همدیگر و باهمدلی برای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه شهرداران باید خلاق باشند و از محل و منابع مختلف نسبت به درآمدزایی برای شهرداری همت کنند، بیان کرد: بعضی مواقع به خاطر ملاحظات قومی و سیاسی دریافت عوارض نادیده گرفته می شود.

کلانتری گفت: خدا را ناظر بدانیم و در هرکاری باید نقش خود را ایفا کنیم.
وی ابراز کرد: سازمان برنامه ریزی را موظف کردیم که اعتبارات امسال را براساس شاخص های کشوری توزیع کند و کارشناسان ما در این خصوص ارزیابی های لازم را انجام دادند.
کلانتری با تاکید بر اینکه باکسی تعارف نداریم، بیان کرد: هرکسی که براساس عدالت رفتار نکند به طور قطع با وی برخورد می شود و برای ما تمامی مردم استان از زیلایی گرفته تا دیشموک برابر هستند.
وی تصریح کرد: وظیفه ما خدمت رسانی است و هیچ خط کشی نداریم و در رابطه با اجرای عدالت با هیچ کسی در استان عقد اخوت نبسته ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اسناد را به ما ارائه دهید و بدون اغماض برخورد می شود.

وی گفت: انتظار می رود سلسله مراتب در پیگیری امور رعایت شود و می طلبد مسئولان با اولویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهرستان ها اقدام کنند.
کلانتری تاکید کرد: اگر به دنبال توسعه هستیم مسائل حاشیه ای را باید کنار بگذاریم و از توان و ظرفیت مجمع نمایندگان استان استفاده کنیم و با تعامل و همدلی در کنار یکدیگر برای پیشرفت استان تلاش کنیم.
وی با اشاره به انتخابات اسفندماه، تصریح کرد: اکنون ماه ها تا انتخابات زمان داریم و نباید فضا را انتخاباتی کنید.
کلانتری با تاکید بر اینکه به کسی باج نمی دهم و باجی نمی گیرم، گفت: فرصت های طلایی را از دست ندهید و بدور از هرگونه خط کشی برای توسعه استان گام بردارید.

وی در خصوص پست های مدیریتی، عنوان کرد: انتخاب مدیران کل در حیطه اختیارات وزرا است و با هماهنگی استاندار نسبت به جابه جایی افراد در این پست ها اقدام می شود.
کلانتری ابراز کرد: هرکسی و در هر ارگانی وظیفه خاصی بر عهده دارد که باید براساس قانون به وظایف خود عمل کند.
نماینده عالی دولت در استان در خصوص استخدامی ها، عنوان کرد: نظارت بر روند استخدامی ها بر عهده سازمان های بازرسی است و هرکسی تخلف کند با شدیدترین وجه ممکن با آنها برخورد می شود.
وی تاکید کرد: شورای حل اختلاف تا یک ماه آینده تشکیل شود و اگر عضوی بنا برهردلیلی از شرکت در این نشست خودداری کنند نه تنها به مقامات بالا گزارش می شود بلکه خواستار انتخاب جایگزین این افراد نیز هستیم.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد بااشاره به اینکه در دوره ای افتخار خدمت در این استان نصیبم شده است که ۶ سال از عمر دولت گذشته است، بیان کرد: ملاک انتخاب افراد برای انتصاب در پست های مدیریتی بعد از شایستگی، پذیرش برنامه ها و سیاست ها ی دولت و داشتن روحیه خدمتگزاری است.

وی خطاب به شهرداران عنوان کرد: مسائل حفاظتی و ایمنی را در حیطه کاری خود رعایت کنید تا خدایی نکرده شاهد حادثه ناگواری نباشیم.
کلانتری با تاکید بر اینکه شهرداران و شوراهای ۱۸ گانه استان حق دارند که مطالبات مردم را از ما پیگیری کنند، تصریح کرد: قول می دهم از تمام تجربه، آبرو و توانم برای توسعه استان استفاده کنم.
وی با بیان اینکه در آینده به شهرهای مختلف استان سفر می کنم، گفت: در یک بازه زمانی ۶ ماه این نشست مجددا برگزار خواهد شد.
کلانتری با تاکید بر اینکه ما هیچ منافعی جز خدمت به مردم نداریم، عنوان کرد: امید است با همدلی و همکاری و بدون حب و بغض برای توسعه استان گام برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت