در جشنواره شهید رجایی باحضور نماینده  ولی فقیه ،معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اسکندر یارنسب مدیر کل فرهنگی و تبلیغات این نهاد به عنوان مدیر شایسته در سطح ملی تجلیل و لوح مدیر شایسته به ایشان اهدا شد.

یارنسب نمونه (2)

به گزارش صدای جنوب، در این مراسم که در سالن حوزه هنری تهران و با حضور مدیران مختلف برگزار گردید به پاس درایت و تدبیر اسکندر یارنسب در برگزاری کنگره های ملی و بین المللی، برگزاری جشنواره های هنری در سطح ملی، مدیریت موزه های شهدا، انجام تبلیغات نوین در سطح کشور و اموزش سخنوری و روایتگری به پیام اوران ایثار لوح مدیر شایسته به ایشان اهدا گردید.

گفتنی است؛ یارنسب از هم استانی ها و فرزند شایسته روستای مندان بخش سرفاریاب در شهرستان چرام و از مدیران ملی استان است که افتخارات زیادی را در سطح ملی از جمله مدیر جوان نمونه کشور،مدیر نمونه سطح ملی جشنواره شهید رجایی،دریافت لوح سیمین و جام زرین جشنواره هنرهای تجسمی بین الملی فجر ،دبیری دهها کنگره بین المللی و ملی و دبیری جشنواره های ملی تجسمی و …. را در کارنامه خود دارند و در شورای هماهنگی موزه های سازمان میراث فرهنگی کشور،در شورای یادمان سازی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی ،کمیسیون تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهرداری تهران،جانشین کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر کشور و… عضویت و نقش بارز و شاخصی دارد.