پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1398 ساعت 01:04:: شناسه خبر: 57805

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تلاش های سازمان تامین اجتماعی برای خدمت به بیمه شدگان و بازنشستگان ارزشمند و اثرگذار است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:تامین اجتماعی در توسعه و رفاه جامعه نقش مهمی ایفا می کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مدیران تامین اجتماعی استان گفت : سازمان تامین اجتماعی در توسعه و رفاه جامعه نقش مهمی ایفا می کند و تلاش های این سازمان برای خدمت به بیمه شدگان و بازنشستگان ، ارزشمند و اثرگذار است .
به گزارش صدای جنوب، حسین کلانتری در دیدار با مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته تامین اجتماعی، اظهار داشت: جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی متنوع و گسترده است و این سازمان نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه جامعه ایفا می کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات دهی این سازمان در بخش های مختلف، عنوان کرد: تلاش تامین اجتماعی در خدمات دهی به بیمه شدگان و بازنشستگان اقدامی ارزشمند و اثرگذار است.
وی با بیان اینکه در حوزه درمان نیز کارهای بزرگی انجام شده است، بیان کرد: این خدمات دهی  باید پیوسته و به صورت کمی و  کیفی گسترش و توسعه یابد.

   کلانتری با اشاره به نگاه خاص امام خمینی(ره) به مسئله درمان و معیشت مردم، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از دولت ها رسیدگی به امور درمانی مردم است و همواره بر این مهم تاکید داشته اند.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه《 بیمار جز دغدغه بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد》، تصریح کرد: اجرای طرح تحول سلامت تحولی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه خدمات تامین اجتماعی قابل توجه است، بیان کرد: این خدمات ارزشمند است و امیدواریم با تلاش مدیران و کارکنان این سازمان و گسترش چتر حمایتی تامین اجتماعی و افزایش کمیت و کیفیت خدمات ، به نقطه مطلوب برسد .

    در این دیدار نورمحمدی و اکبری ، مدیران تامین اجتماعی استان ، نیز گزارشی از خدمات این سازمان به بیمه شدگان ، بازنشستگان و مستمری بگیران ارایه کردند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت