پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1398 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 57824

جلسه ستاد باز افرینی شهری دهدشت برگزار شد/اجرای پروژه ساماندهی بازار روز به مناقصه گذاشته می شود

جلسه ستاد باز افرینی شهری شهر دهدشت امروز با حضور معاون بازافرینی اداره کل راه وشهرسازی استان،فرماندار کهگیلویه ،اعضای شورا ،شهردار دهدشت و جمعی از مدیران در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه ستاد باز افرینی شهری شهر دهدشت امروز با حضور معاون بازافرینی اداره کل راه وشهرسازی استان،فرماندار کهگیلویه ،اعضای شورا ،شهردار دهدشت و جمعی از مدیران در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب جنوب،اسفندیار برخه در این جلسه گفت:برای ساماندهی بازار روز دهدشت تمامی برنامه ریزی ها انجام شده و آورده شهرداری برای اجرای این طرح، زمینی به مساحت ۵هزار و ۶۰۰مترمربع معادل ۵۶میلیارد تومان می باشد.
شهرداردهدشت افزود:برای اینکه بازاریان ضرری نکنند ۳قطعه زمین برای انتقال آنها پیشنهاد شده که امیدواریم باتوجه به ذینفع بودن همه ادارات در اجرای هرچه سریعتر آن همکاری نمایند.

برخه افزود:در جهت احداث پارک بانوان نیازمند همکاری منابع طبیعی شهرستان برای واگذاری ۱۵هکتار زمینی هستیم که در چهل سال گذشته دراختیار این اداره می باشد.
وی افزود:درسال ۹۶اداره راه وشهرسازی  اجازه تعریف پروژه ۱مبلیاردتومانی داد اما این پروژه  پس از گذشت ۱۷ ماه هنوز بلاتکلیف می باشد.
برخه ادامه داد:امیدواریم ببش از این فرصت سوزی نشود و این پروژه به مرحله اجرا درآید.
ریبس شورا شهر دهدشت نیز گفت:پروژه های مربوط به بازآفرینی که تا چند روز آینده آگهی مناقصه میشوند احداث۶ چشمه سرویس بهداشتی در پارک مرکزی ،روکش آسفالت که با رایزنی مجموعه شوراوشهرداری حواله یکهزارو صد تن قیر آن اختصاص داده شده و احداث سیل بند هدایت آب های سطحی در میدان مرکزی شهر دهدشت می باشند.
محمدحسین جمشیدی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این ۳ پروژه یک میلیارد و دویست میلیون تومان خواهد بود.

وی ساماندهی بازارروز با اعتیار چهارمیلیارد و ۵۰۰میلیون تومان رامهمترین طرح بازافرینی دهدشت عنوان کرد.

جمشیدی با اشاره به پیگیری شهرداری و شورا در همه زمینه ها تصریح کرد :پروژه خانه محله با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان نیز احداث و دراختیار همشهریان قرار می گیرد.
رییس شورای اسلامی شهردهدشت بااشاره به بازدید میدانی ازسطح شهردهدشت به اتفاق موسوی معاون بازآفرآفرینی اداره کل راه وشهرسازی استان افزود:زمین تعاونی روستایی و بازراچه تعاونی روستایی،زمین منابع طبیعی ،ساختمان آب فاضلاب روستاییو ساختمان اداره آگاهی و نیروی انتظامی توانایی احداث پروژه بازافرینی درسال ۹۸ رادارند که آماده همکاری باهمه این مجموعه ها هستیم.

در ادامه فرماندار کهگیلویه نیز آب پاکی  را روی دست بازاریان بازار روز ریخت و تاکیدکرد:این افراد راهی جزء جابجایی ندارند و باید به یکی از ۳مکان پیشنهادی شهرداری دهدشت منتقل شوند.
جعفر نیکبخت گفت:انفعال دستگاه های متولی در طرح بزرگ ساماندهی بازار روز دهدشت قابل قبول نیست و باید آنها با جدیت در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن جابجایی کسبه در جهت اجرانمودن آن اقدام نمایند.

خبردرحال تکمیل

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت