پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1398 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 57881

تشریح عملکرد ۲ ساله رئیس سابق راه و شهرسازی چرام/ از سردار هاشمی نماینده توانمند مردم در مجلس حمایت می‌کنم+تصاویر

رئیس سابق راه و شهرسازی چرام در گفت‌وگو با این پایگاه خبری در تشریح عملکرد دو ساله خود اظهار داشت: در زمان تصدی مدیریت راه و شهرسازی چرام با رایزنی‌های انجام شده اعتبارات خوبی به پروژه‌های این حوزه تزریق شد ضمن اینکه اینکه این اداره به دلیل نداشتن چارت سازمانی منحل و زیر نظر اداره راه و شهرسازی دهدشت میباشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام؛ رئیس سابق راه و شهرسازی چرام گفت: یک میلیارد و دویست میلیون به جاده طسوج،۲۴۰ میلیون تومان توگبری، ۲۰۰ میلیون تومان امامزاده علی ع ،۵۰۰ میلیون تومان جاده تنگ انار،۲۴۰ میلیون تومان دلی خلیفه و ۵۰۰ میلیون تومان به جاده گره‌ای ارند ۲۰۰میلیون دلی خلیفه ای یک میلیارد و دویست تومان جاده چرام به دهدشت و بالعکس هر کدام یک و نیم میلیارد مجتمع ادارت بخشی از تخصیص اعتبارات پروژه‌های راه در این شهرستان بود.

حمیدرضا ذوالفقاری افزود: پل ارتباطی روستای امامزاده محمد طی هفت سال تنها یک اسکلت رها شده بود با پیگیری‌هایی که داشتم پیمانکار برای این پروژه انتخاب و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از جاده‌های دسترسی روستاها بر اثر وقوع سیلاب تخریب و مسدود شده بود گفت: با همکاری نماینده مردم شهرستان در مجلس ماشین‌آلات پیمانکاران جهت بازگشایی این جاده‌ها اعزام شدند.

ذولفقاری با اشاره به اجرای عملیات محور چرام به دهدشت نیز تصریح کرد: این محور طی بازدید کارشناسان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفت.

وی جاده آب حیات در محور سادات را از دیگر پروژه‌های مهم برشمرد و افزود: تاکنون پنج انفجار در این جاده انجام گرفته و با پیشرفت خوبی روبرو شد چون پیمانکار توانمندی عملیات پروژه را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: جاده طسوج در زمان مدیریتم۶ کیلومتر آسفالت و سه کیلومتر زیرسازی و mc آماده بود که به دلیل مشکلات مالی به سرانجام نرسید و در حال حاضر mcپاشیده شده و از سمت سادات به طسوج تا چند روز اینده ۱۲ کیلومتر آسفالت خواهد شد.

ذوالفقاری از جاده چرام _باباکلان به دیگر پروژه‌ها نام برد و گفت: با توجه به اینکه وضعیت نقشه‌ای و تیر برق‌های در حریم جاده مشخص و جابجا نشده بود به همین علت پیمانکار از منطقه خارج و کار جاده انجام نگرفت.

وی یاداور شد: از زمانی که مسئولیت این اداره را پذیرفتم برای رفع معارضات و موانع پروژه‌ها تلاش و رایزنی داشتم و با تعامل با مردم توانستم پروژه‌ها را شروع کنم که احداث ۹ پل بزرگ و کوچک رها شده از سال‌های گذشته و پرداخت مطالبات پیمانکار نتیجه این تلاش‌ها بود که حاصل شد.

وی با اشاره به جوسازی بعد از پایان مسئولیت خود گفت: برخی از سایت‌ها مغرضانه مطالبی عنوان کردند که از انصاف به دور بود. بنده از طریق این رسانه اعلام می‌دارم از سردار هاشمی نماینده توانمند مردم در مجلس حمایت می‌کنم.

ذوالفقاری در پایان ضمن قدردانی از مدیرکل راه و شهرسازی استان به دلیل نائل آمدن به کسوت بازنشستگی، همکاری فرماندار چرام، امام جمعه و تعامل نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: امیدوارم وعده‌های مسئولان چرام در مورد طرح ۴۸ هکتاری و یا اختصاص زمین به بعضی از ادارات عملی شود.

         

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت