پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1398 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 57908

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:

توزیع اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد متوازن و کارشناسی است

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی درکمیته برنامه ریزی کهگیلویه اظهارداشت:توزیع اعتبارات در استان کارشناسی و عادلانه است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز درکمیته برنامه ریزی کهگیلویه اظهارداشت:برای پیشرفت پروژه ها باید اولویت بندی کنیم تا مردم مشکلات کمتری داشته باشند.
به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پور گفت:توجه به پروژه های ضروری،زمان بندی پروژه ها،افزایش کیفیت و سطح استاندارد آنها در تخصیص اعتبارات مدنظرقرارگیرد تا از دوباره کاری جلوگیری و به ماندگاری پروژه ها کمک نماید.
هاشمی پور مسائل فرهنگی را مهم دانست وخاطرنشان کرد اعتبارات این حوزه می بایست چشمگیر باشد.
وی بابیان وضعیت بحرانی شهرداری ها به طعنه گفت:بزودی شهرداری ها بابد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد قرار گیرند.
این مسوول گفت:ورودی ها باعث شده تا خدمات شهرداری دیده نشود.
نماینده کهگیلویه بزرگ نگاه مسیولان استانی به بودجه ریزی شهرستان ها را متوازن ،عاادلانه و کارشناسی بیان کرد و از حاشیه سازی در فضای مجازی انتقاد نمود.
وی اختصاص اعتبار به کمربتدی سوم دهدشت،جاده دیشموک به قلعه رییسی و قلعه دختر و همچنین پروژه های کشاورزی راضروری عنوان کرد.
هاشمی پور گفت:آب دیشموک غیرقابل استفاده است وبرنامه ریزی برای تامین اعتبار آب این شهر از سدکوثر پیگیری شده است.
وی بااشاره به وضعیت خجالت آور ورزشگاه دهدشت براختصاص بودجه ۱میلیون تومانی به استادیوم های ورزشی دهدشت و قلعه رییسی تاکید کرد.
هاشمی پور اختصاص۲۰۰میلیون تومان اعتبار برای تجهیز استودیوی خبری صداوسیما در دهدشت را خواسته دیگر خود بیان نمود.

نماینده کهگیلویه ضمن قدردانی ازمسئولان استانی وشهرستانی بنیاد مسکن اظهارکرد:امروز بااقدامات این سازمان شاهد کاهش مهاجرت روستاییان هستیم و نشاط و امید در میان مردم روستا وجود دارد.
سردار عدل هاشمی پور در زمینه جاده سوق نیز گفت:امروز اگر با بی احتیاطی هم تصادفی در این جاده رخ دهد عده ای می نالند ولی این محور پس از چندین سال بااعتبار مناسب می بایست به بهره برداری نهایی برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت