پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1398 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 57911

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:

انتقاد از هجمه علیه مدیران استان در زمینه استخدام/کاهش نیروهای طرحی در پروژه های عمرانی/مطالبات پیمانکاران معضل اساسی است/اختصاص بودجه به شهرستان های استان بر اساس سند توسعه

حسن نوروزی گفت:امسال توزیع به صورت کارشناسی شده و تلاش کردیم اعتبارات ریز نشوند تا پروژه های مهم تر تعیین تکلیف گردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در کمیته برنامه ریزی کهگیلویه اظهارداشت:سهم این شهرستان  ازاعتبارات استانی در سال۹۸بیش از۶۶میلیاردتومان است.
به گزارش صدای جنوب،حسن نوروزی گفت: اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد درسال جاری ۱۳۵۰ میلیارد تومان است که ۳۸۰ میلیارد تومان بخش استانی ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار ملی ،۲۷۰ میلیارد تومان ملی واستانی و ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار متوازن است.

نوروزی افزود:اخذ اعتبار در پایتخت و ازطریق وزارت خانه ها مشکل است اما با اینهمه ،طرح هایی چون فاضلاب لنده ،چرام و دهدشت همچنین آبرسانی به ۴شهر،اختصاص اعتباربه سد آبریز و صیدون و باند اضطراری شهردهدشت در بودجه ریزی امسال ویژه دیده شده اند.
وی با اشاره به تفاوت در توزیع بودجه امسال با سال قبل نیز گفت:امسال توزیع به صورت کارشناسی شده و تلاش کردیم اعتبارات ریز نشوند تا پروژه های مهم تر تعیین تکلیف گردند.
حسن نوروزی اظهارداشت: هر شهرستان بر اساس سند توسعه بودجه ریزی شده و باتوجه به تعهد اشتغالزایی دولت درسال۹۸ پروژه های با پیشرفت بالا،پروژه های اقتصاد مقاومتی همانند سد کوهبرد وطرح های اشتغالزا در توزیع بودجه شهرستان نقش دارند.
وی باانتقاد از هجمه بی اساس برخی علیه مدیران کنونی استان درزمینه استخدام افراد ادامه داد:م اکنون ۲۱میلیاردتومان ازاعتبارات عمرانی به حقوق نیروهای طرحی اختصاص دارد که قبل ازدولت تدبیروامید ۵۶۰نفر درپروژه های عمرانی تحمیل شده بودند و در این دولت به ۳۷۰نفرکاهش پیداکرد.

نوروزی مطالبات پیمانکاران را معضل اساسی عنوان نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت