پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1398 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 57956

دستیار وزیرارتباطات در نشست تخصصی یاوران دیشموک مطرح کرد

رادیوآماتورهای اروپایی از بلادشاپور بازدبد می کنند/سفر مدیر ارتباطات و امور فرهنگی آستان قدس رضوی به دیشموک

نشست تخصصی یاوران دیشموک در تهران برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دستیار وزیر ارتباطات ضمن قدردانی از همت مدعوین برای حل مشکلات و نارسایی های بخش دیشموک عنوان کرد: با هماهنگی و پیگیری بخشدار و امام جمعه در موضوع زیرساخت های ارتباطی و اینترنت از محل (uso) که تعهد دولت در برنامه ششم توسعه هست بخشی تامین اعتبار شده است.

به گزارش صدای جنوب،فرراد نجات نیا افزود:امامزاده میرسالار بعنوان قطب گردشگری، لیراب، سَردو، اسفندان ،درغک و نقاط دیگر که توسط ایرانسل در حال انجام است در برنامه قرار گرفته است.

نجات نیا اظهارداشت: به شرط آمادگی لازم در بخش، روز یازدهم مدیر ارتباطات و امور فرهنگی آستان قدس رضوی را برای حضور در دیشموک هماهنگ خواهد شد، و طبیعتا منشاء اثر خواهد بود.

این فعال فرهنگی استان ادامه داد: نظر به اینکه طبق آمایش سرزمینی منطقه، سرمایه گذاری در صنعت جز با نگاه خیریه متصور نیست، و کشاورزی، دامداری و صنایع دستی…خصوصا بومگردی-گردشگری باید در اولویت برنامه ریزان باشد…

وی افزود: بعنوان نمونه جمعی از رادیو آماتورهای کشورهای اروپایی قرار است برای بازدید بلادشاپور به عنوان یک میراث جهانی از این بافت تاریخی بازدید نمایند و در راستای معرفی و دیده شدن منطقه بکر کهگیلویه با هشتگ (#یک_روز_را_در_صد_سال_قبل_بگذرانیم) نیازاست با دارا بودن قابلیتهایی مثل خانه های گلی ، سیاه چادر ، تنداره ،تلواره و مشک و ملار با همکاری متولیان امر و اداره امور عشایر برنامه ریزی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت