پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 تیر 1398 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 57983

معاون اجرایی سپاه فتح:

برگزاری میز خدمت در راستای محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار است/ حضور مداوم مسوولان در میان مردم ضروری است

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه میز خدمت بخش دیشموک ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه اظهار داشت ،گفت؛در راستای محرومیت زدایی مناطق کم تر برخوردار طرح های دراز مدت،میان مدت و کوتاه مدتی در دستور کار سپاه و بسیج استان قرار دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت حوزه اداری امام رضا(ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه میز خدمت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بخش دیشموک برگزار شد.

این برنامه جهت ارتباط هرچه بیشتر و نزدیک تر مسئولین با مردم در محل مسجد صاحب الزمان «عج» شهر دیشموک برگزار شد.

مسولان از نزدیک حرفهای مردم را شنیدند و به سوالات شان پاسخ دادند.

در این مراسم مسولانی از جمله سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده معاون اجرایی سپاه فتح،سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه،سرهنگ زینی پور فرمانده بازرسی،سرهنگ تند پور رئیس بسیج ادارات استان،سرهنگ اقبالی رئیس بسیج ادارات شهرستان،سروان پاسدار سید علی ساداتی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان،دکتر دارا کریمی نژاد مدیر کل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،بخشدار دیشموک،معاون کمیته امداد استان،تورج رزمجو معاون برنامه ریزی فرماندار کهگیلویه،متقی رئیس بنیاد مسکن،بازرگان رئیس اداره راهداری و حمل،فتحی معاون اداره راه و شهرسازی،فقهی پور رئیس آبفای شهری،باقرزاده معاون اداره برق و دیگر مسولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

در این اردوی جهادی یک روزه بیش از ۵۰۰ نفر از مردم بخش دیشموک از نزدیک با مسولان دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.

لازم به ذکر است در کنار این میز خدمت پایگاه سلامت به همت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برپا شد و به مردم خدمات ارائه داد.

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه میز خدمت بخش دیشموک ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه اظهار داشت ،گفت؛در راستای محرومیت زدایی مناطق کم تر برخوردار طرح های دراز مدت،میان مدت و کوتاه مدتی در دستور کار سپاه و بسیج استان قرار دارد.
سرهنگ برومند زاده با اشاره به برنامه پنج ساله سپاه فتح برای مناطق کم برخوردار گفت؛این برنامه ها در دو سال گذشته در روستاهای هدفی در بخش دیشموک و دهستان جاورده فعالیت کردند.
وی افزود،از مهمترین اهداف این برنامه ها برگزاری میز خدمت و اردوهای جهادی می باشد.
معاون اجرایی سپاه فتح در ادامه افزود،مردم پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی می باشند.
برومند زاده افزود؛مردم ما درتمام سختیها و مشکلات پشت سر نظام و انقلاب بودند و وظیفه خود را خوب انجام دادندومسئولین هم باید قدردان این مردم باشند با خدمت به این مردم زمینه رضایت و پشتیبانی همیشگی آنها از انقلاب و نظام را فراهم کنند
وی گفت،آن چیزی که برای مردم قابل قبول نیست و باعث فاصله گرفتن مردم از نظام و انقلاب است،احساس فاصله مسولین با مردم می باشد.
این مسول عنوان کرد،یکی از برکات برگزاری میز های خدمت امیدی در دل مردم ایجاد می شود که مسولین نظام و انقلاب اسلامی جدای از مردم نیستند و در بین مردم هستند.
برومند زاده تصریح کرد؛بسیاری از مشکلات مردم مناطق کم برخوردار یا به نقل از رسانه ها محروم این است که نیاز به مراجعه ادارات نیست و با کوچکترین حضور مسولین در بین مردم می شود این مشکلات را حل کرد.
وی در پایان افزود،امید است مسولان ماهانه حداقل یک حضور را در بین مردم داشته باشند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت