پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1398 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 58051

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد:

دوره آموزشی مربیان طرح شهید بهنام محمدی در مشهد مقدس در حال اجراست

مسوول بسیج دانش اموزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:این سازمان در تابستان امسال برای بیش از ۱۵۰ مربی خواهر و برادر دوره های آموزشی چهار روزه تربیت تشکیلاتی در پایتخت معنوی کشور،مشهد مقدس پیش بینی کرده و در حال برگزاری است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سعادت صالحی نیا مسول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج دانش آموزی استان در اردیبهشت ماه سال ۹۷ طرح اعتلای بسیج دانش آموزی را تحت عنوان طرح شهید بهنام محمدی با هدف پیوند عمیق بین خانه،مدرسه و مسجد با همکاری مجموعه سپاه و آموزش و پرورش اجرایی کرد.

وی افزود، در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۵۳ مدرسه به عنوان مدرسه هدف شناسایی و به ازای هر مدرسه ۳ مربی شناسایی و سازماندهی شد.

صالحی نیا تصریح کرد؛این مربی ها با توجه به توانمندی ها و آموزش های کسب شده ارتباط صمیمی با دانش آموزان برقرار کردند و پیش از شروع سال تحصیلی این دانش آموزان را به مسجد متصل کردند.

این مسوول عنوان کرد؛سازمان بسیج دانش آموزی در تابستان امسال برای بیش از ۱۵۰ مربی خواهر و برادر دوره های آموزشی چهار روزه تربیت تشکیلاتی در پایتخت معنوی کشور،مشهد مقدس پیش بینی کرده و در حال برگزاری است.

سعادت صالحی نیا در ادامه افزود،اولین کاروان سفر مشهد مقدس برای این مربیان در روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه اعزام شدند.

مسول بسیج دانش آموزی استان در پایان گفت؛انشاالله این مربیان با همکاری فرهنگیان و خانواده ها، دانش آموزانی اهل علم و فکر و در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنند که ادامه دهنده راه ۴۶۴ شهید دانش آموز استان باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت