پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1398 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 58337

امام جمعه دهدشت:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه خروجی مثبتی ندارد

امام جمعه دهدشت گفت: نظام و حاکمیت باید با قاطعیت جلوی منکرات را بگیرد و با تخلفات به صورت قاطع برخورد شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اظهار داشت: این ستاد تاکنون در سطح کلان خروجی مثبتی نداشته است.

به گزارش صدای جنوب،امام جمعه دهدشت گفت: نظام و حاکمیت باید با قاطعیت جلوی منکرات را بگیرد و با تخلفات به صورت قاطع برخورد شود.

حسینی با بیان اینکه اگر قاطعیت در عمل وجود داشته باشد وضعیت به این شکل نخواهد بود، افزود: پوشش مناسب باید در چارچوب قانون تعریف و الزامی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه بسیاری از منکرات نتیجه واگذاری امور مربوطه به افرادی است که شایستگی لازم را ندارند، ادامه داد: کار باید از اول به آدم‌های شایسته سپرده شود که خود اهل عمل باشند هر چند مسؤولیت کوچک.

حسینی تصریح کرد: به عنوان مثال در تالارهایی که روز به روز وضعیت بدتر می‌شود علت این است که تالاردار مقید به اجرای قوانین ارزش‌های دینی نیست.

وی با بیان اینکه برخی کارها در فرهنگ شهر تاثیرگذارند، تصریح کرد: تاکنون ندیدم از استریوهای شهر صدای قرآن یا اذان یا موسیقی متناسب با شرع پخش شود اما در پخش ساز و دهل و موسیقی آنچنانی کوتاهی ندارند.

حسینی با هشدار نسبت به رواج دوچرخه‌سواری مختلط گفت: دوچرخه‌سواری بانوان اگر در محیط مناسب باشد ایرادی ندارد اما اختلاط دوچرخه‌سواری چه معنایی دارد؟

وی خواستار جدیت و قاطعیت دستگاه‌ها در اجرای مصوبه‌ها شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت