پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1398 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 58455

تیم تام کهگیلویه در دومین دیدار تدارکاتی حریف خود را شکست داد

تیم تام کهگیلویه در دومین دیدار تدارکاتی حریف خود را شکست داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تیم تام کهگیلویه در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم منتخب گچساران رفت که در نهایت توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست بدهد.

گل های تیم تام را سجاد جلیلی،بهنام برهانی و امید موسوی وارد دروازه حریف کردند و تک گل تیم منتخب گچساران را نیز محمد رضا مظاهری بازیکن سابق استقلال خوزستان و حال حاضر نفت و گاز گچساران به ثمر رساند.

تیم تام کهگیلویه در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل منتخب بهبهان به نتیجه تساوی رضایت داده بود.

مدیرعامل تیم فوتبال تام کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگار صدای جنوب به ظرفیت های این تیم اشاره کرد و گفت : تیم تام در سال های گذشته توانمندی های خود را ثابت کرده است و امروزه نیز با اقتدار و بدون شکست قهرمان استان شد تا نماینده خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور باشد .
ایرج کاظمی جو افزود :تیم تام کهگیلویه همچنین در سال ۹۵ بدون باخت قهرمان مسابقات شهرستان کهگیلویه و در سال ۹۶ نیز قهرمان مسابقات لیگ دسته یک استان شده شد.

وی گفت:این تیم با تمام توانمندی ها و ورزشکاران خوبی که دارد ، برای حضور در لیگ دسته سه فوتبال کشور نیازمند حمایت های مالی مسئولان و ادارات مختلف است.

سیدایرج کاظمی جو از حمایت های سردارهاشمی پور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و نیکویی زاده مدیراداره ورزش وجوانان کهگیلویه قدردانی نمود.

برپایه گزارش صدای جنوب،باتوجه به پدیده آسیب های اجتماعی و لزوم  افزایش نشاط جوانان حمایت از این تیم ازسوی مسوولان و مردم ضروری است.

مدیرعامل این تیم سید ایرج کاظمی جو است  و آقایان فرزاد آذریان، جهانگیر افشانده، جهان وفایی، حافظ براتی، سعید جنیده و محمد حسین جمشیدی،برخه ، قبادپور و سعید دهش به عنوان اعضای هیئت مدیره این تیم میباشند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت