پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1398 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 58523

با صدور پیامی؛

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مهندس علی داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه و خبر، تبریک گفت.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام تبریک، آمده است:
ن والقلم و ما یسطرون
آنگاه که خداوند به سلاح تو قسم یاد می کند
آنگاه که قلم را در دست می گیری و می نویسی زیباترین ها را
آنگاه که اندیشه ات برداشتن باری از دوش هاست
و آنگاه که قلبت می تپد تا شادی بر همه تقسیم شود
بر من تکلیف می شود تا روزت را شادباش بگویم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود صمیمانه و خالصانه به محضر همه کوششگران فهیم عرصه رسانه. همانها که آیینه تمام نمای جامعه هستند و با نظارت، اطلاع‌رسانی صحیح، عالمانه و بی‌طرفانه، نقش مهمی در سلامت، پویایی اجتماعی و همبستگی ملی دارند.
به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».
یقینا صنعت آب، خود را مدیون عزیزانی می داند که با اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، نقش ارزشمندی را در انعکاس فعالیت های این بخش و اطلاع عموم از خدمتگزاری های فرزندانشان ایفا می کنند و با نقد به هنگام و منصفانه، آگاهی مدیران و مسئولان را به نیازهای جامعه و در عین حال مشکلاتی که در مسیر رفع این نیازها وجود دارد را بیشتر از قبل کرده و بر همین اساس نیرویی پیشبرنده محسوب می شوند.
اینجانب، بر خود لازم می دانم تا ضمن گرامیداشت روز ۱۷ مرداد و یاد و خاطره شهدای عرصه خبررسانی، این روز را به همه عزیزان خبرنگاری که صداقت، امانت داری، مسئولیت پذیری، شجاعت و تلاش واقعی را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره خدا را ناظر و حاضر بر خود می دانند و می سوزند تا ذهن و فکر جامعه روشن بماند، تبریک عرض نمایم و آرزومند صحت و سلامتی و توفیق خدمتگزاری آنان در سایه لطف خداوند منان و حضرت ولیعصر(عج) می باشم و امیدوارم که بخش آب کشور به طور اعم و بخش آب استان به طور اخص، از حضور، تلاش، روشنگری و آگاهی سازی این عزیزان، بیشتر از قبل بهره مند شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت