پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1398 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 58613

در نشست بررسی پروژه های راه و شهرسازی کهگیلویه چه گذشت؟

عصر امروز نشست بررسی پروزه های را و شهرسازی کهگیلویه با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس ،مدیر کل راه و شهرسازی در محل فرمانداری برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه در بازدید های مسئولان استانی و شهرستانی نشست بررسی پروژه های راه و شهرسازی کهگیلویه با حضور فرماندار ،نماینده مردم در مجلس ،مدیر کل راه و شهرسازی در محل فرمانداری برگزار شد.
نقطه قوت این جلسه قول ها ی مساعد مدیر کل بر اجرای ورودیهای شهر دهدشت ،تعیین تکلیف مسکن مهر،پروژه بازافرینی شهری و بازسازی بازارروز دهدشت بعنوان بزرگترین پروزه بازافرینی استان، تکمیل جاده برفکون بود.
فرماندار کهگیلویه در این جلسه با انتقاد از عدم توازن توسعه در استان از وضعیت راههای کهگیلویه ابراز نارضایتی کرد.
اتابک با اشاره به وضعیت ورودیهای شهر دهدشت این شهر را شهر تاریک توصیف و تصریح کرد:عزم ما براین است که عقب ماندگیهای مضاعف در زیرساخت های کهگیلویه کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه تاکنون نتوانستیم دهدشت را برای ساکنانش مفرح سازیم افزود:با هم افزایی و پیگیری میتوانیم گره از مشکلاتنان برداریم.
وی اقدامات نماینده را مثبت ارزیابی و گفت : خارج از گرایش های سیاسی خود از تمام ظرفیت هایمان استفاده کنیم.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت راههای شهرستان و مسیر (قلعه دختر ،دیشموک) اعتبارات شهرستانی و استانی را برای این پروزه ناکافی دانست و گفت :با گرفتن کد ملی برای این پروزه مشکل را رفع میکنیم
هاشمی پور با اظهار اینکه مردم از تعامل و در کنار یکدیگر بودن مسئولان شان احساس امنیت می کنند تصریح کرد :نگذاریم فرصت خدمتگزاری به مردم چون ابر از سرمان بگذرد.
وی با بیان اینکه شکل ورودیهای شهر دهدشت موجب شده است هرگونه اقدام در مبلمان شهری به چشم بیننده ناچیز جلوه کند تصریح کرد :کار تیمی است که این ورودیهای دهدشت را به سر انجام خواهد رساند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت