پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1398 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 58688

تمجید حجت الاسلام صلواتی از فرماندار کهگیلویه/مدیریت اتابک، عامل وحدت و موفقیت می شود

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه مدیر خوب فرماندار کهگیلویه است که می گوید فرماندار نظام جمهوری اسلامی هستم و درب فرمانداری به روی همه باز است و در انتخابات به دنبال حق و عدالت و حق الناس هستم و اعلام می کند از ظرفیت نماینده و ائمه جمعه در جهت خدمت به مردم استفاده می کنم این نوع مدیریت عامل وحدت و موفقیت می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: شروع زندگی با تولد، شروع زندگی برزخ با مرگ، شروع حیات قیامتی با برانگیخته شدن قبرها بر اساس آیات قرآن نقطه شروع قیامت سربرداشتن از قبرهاست.

امام جمعه قلعه رئیسی به دیدار جوانان و ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اشاره و در ادامه به عرضه بنزین صادراتی از پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره و عنوان کرد: فروش بنزین برای اولین بار توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در شرایط تحریم و بدون هیچ گونه اتکایی به کشورهای خارجی یک حرکت بزرگ بود که در ۴۰ سالگی انقلاب سپاه پاسداران در اوج تحریم ها یک شاهکار مهندسی و صنعتی را رقم زد که این موفیت ها ناشی از روحیه انقلابی حاکم بر قرارگاه خاتم النبیاست و در هر جای کشور روحیه انقلابی حاکم بر کشور شد مشکلات برطرف شد.

وی به تحریم ظریف اشاره و خاطرنشان کرد: تحریم ظریف در درجه نخست نمایانگر استیصال و درماندگی واشنگتن در برابر قدرت دیپلماسی ایران است و دنیا قدرت دیپلماسی ایران واقف شده است و قدرتی که سیاست‌های آمریکا را با شکست مواجه کرده است و تحریم، فشار حداکثری و تهدید سه ابزار دولت ترامپ برای مقابله با ایران است که با خروج آمریکا از برجام در دستور کاخ ساکنان کاخ سفید قرار گرفته است و اقدامات هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران اقدامات دولت ترامپ را خنثی کرده است و تحریم ظریف بار دیگر ثابت کرد نباید وعده های برجامی و مذاکره با غرب ها خوشبین بود.

صلواتی ادامه داد: برجام یک نکبت بود در برجام شروط رهبری رعایت نشده و خط قرمزها رعایت نشد پس توافق نظام نبود بلکه تنها یک درس عبرت شد.

امام جمعه قلعه رئیسی به حادثه هفته گذشته تگزاس اشاره و خاطرنشان کرد: در ایالت های تگزاس با حمله به مردم حمام خون به راه انداخته و ۲۹ نفر را کشتند و ۴۲ نفر را زخمی کردند و آمریکا سرزمین جنایت است و امروز به ازای هر نفر یک اسلحه در آمریکا یافت می شود و خشونت در مدارس، خشونت پلیس و قتل زنان توسط شوهران از دیگر جنایت های مرگ بار در آمریکاست و ترامپ در افزایش خشونت نقش اساسی دارد.

وی به شهادت امام محمد باقر(ع) اشاره و با تسلیت این روز به حرکت امام حسین(ع) به سوی عراق اشاره و یادآور شد: هدف قیام امام حسین(ع) احیای دین و ارزش‌های مبتنی بر اجرای اصلی محوری به عنوان امر به معروف و نهی از منکر است و یک قیام برای ارزش های اسلامی و برای معرفت و برای ایمان و عزت و برای نجات مردم بود.

صلواتی به روز عرفه و عید سعید قربان اشاره و تاکید کرد: روز عرفه روز پاک شدن از گناهان است و روز معرفت افزایی است و روز همنوایی با امام حسین(ع) است و همچنین ایام عید قربان است که تلاش کنیم در این روزها هم در حد توان قربانی و در مراسمات برگزاری در این ایام همکاری کنیم.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به سالگرد پیروزی مقاومت حزب الله لبنان اشاره و به عوامل پیروزی جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و گفت: تجلی حزب‌الله به عنوان یک نیروی تاثیرگذار در منطقه، ایجاد قدرت بازدارندگی در مقابل اسرائیل، افزایش قدرت و توان نظامی با تجربه این جنگ و شکل گیری محور مقاومت در منطقه با الگو پذیری از حزب الله از مهمترین دست آوردهای جنگ ۳۳ روزه بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور به لزوم تعامل مثبت با دولت و دیگر مجموعه ها تاکید نمودند اضافه کرد: چون نماز جمعه محل اجتماع مردم جهت انجام یک فریضه الهی است و محصول آن برکات ارزشی و معنوی و الهی و تجلی عزت و عظمت مسلمانان و نماد وحدت و انسجام است اگر تعامل سازنده نباشد مردم ناامید می شوند شکاف ها و اختلاف ها بیشتر می شود دو قطبی ها در جامعه افزایش پیدا می کند.

صلواتی یادآور شد: مسئولان و استاندار بدانند تریبون نماز جمعه دولت یاور و استاندار یاور و مدیرکل یاور و فرماندار یاور و بخشدار یاور است مادامی که مواضع انقلابی و در مسیر امامین انقلاب و آرمانهای امام و شهیدان باشند و بنده بارها از مدیران کل دعوت کردم گفتم تریبون نماز جمعه در اختیار شماست بیائید خدمات دولت و نظام را برای مردم بیان کنید اما استقبال نشد و نیامدند.

امام جمعه قلعه رئیسی با تذکری عمومی خطاب به مسئولان ارشد استانی بیان کرد: مسئولیت دادن به افرادی که شناخت درستی از حوزه کاری ندارند تخصص لازم را ندارند یا با آداب و رسوم منطقه ای آشنا نیستند از مشکلات و گرفتاریهای مردم غافلند و از ظرفیت های منطقه اطلاع ندارند و روحیه تراز با مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را ندارند با مردم و ارباب رجوع برخورد مناسبی ندارند از درد و رنج مردم بی اطلاع هستند در بین مردم نیستند پروازی هستند به دنبال اهداف سیاسی و اولویتشان منافع افرادی است که وام دارشان هستند و به دنبال رضایت اربابان سیاسی خودشان هستند تبعیض گونه عمل می کنند و به دنبال حاشیه سازی و مطرح کردن خودشان هستند این نوع افراد و این نوع مدیریت ها باعث از بین رفتن تعامل می شوند انتظار مردم این است که استاندار به مدیریت چنین افرادی در استان پایان دهد.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه مدیر خوب فرماندار کهگیلویه است که می گوید فرماندار نظام جمهوری اسلامی هستم و درب فرمانداری به روی همه باز است و در انتخابات به دنبال حق و عدالت و حق الناس هستم و اعلام می کند از ظرفیت نماینده و ائمه جمعه در جهت خدمت به مردم استفاده می کنم این نوع مدیریت عامل وحدت و موفقیت می شود.

وی در پایان گفت: مدیری که می گوید به دیدار امام جمعه نمی روم چون برایم حاشیه درست می شود آمدم تا جواب مواضع گذشته بر علیه فلان تفکر را بدهم برای جنگ و دعوا آمده این مدیر خود عامل مشکلات و گرفتاری مردم است او نمی تواند به مردم خدمت کند از دل این نوع مدیریت ناکارآمدی و نارضایتی عمومی و اختلاف و دودستگی متولد می شود و دود آن به چشم مردم می رود.

در پایان خطبه های نماز جمعه به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت