پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1398 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 58692

با همکاری اداره کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد؛

خدمات رایگان بهداشتی درمانی به روستائیان حوزه بی بی حکیمه ارائه شد/تصاویر

امروز جمعه ۱۸مردادماه گروهی از پزشکان با سرپرستی دکتر آیت افشارمهر مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر تیم اردو جهادی، این کار خداپسندانه را انجام دادند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

باهمکاری بهزیستی استان،گروهی از پزشکان در مناطق روستایی حوزه بی بی حکیمه گچساران، خدمات سلامت رایگان انجام دادند.
به گزارش صدای جنوب، امروز جمعه ۱۸مردادماه گروهی از پزشکان با سرپرستی دکتر آیت افشارمهر مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر تیم اردو جهادی، این کار خداپسندانه را انجام دادند.
بر اساس این گزارش، دکتر شهاب حسینی متخصص گوش و حلق بینی، دکتر یزدانپناه پزشک خانواده و معاون مرکز بهداشت شهید دامیده، دکتر سلمان مهمدی پزشک عمومی، دکتر افضلی اپتومتریست بینایی سنج و ارشد روانشناسی، دکتر کشاورز روانشناس و غربالگر تنبلی چشم و عضو تیم مشاوره، علی ریواز دارویار تیم پزشکی، حکمت جو نفر اول سامانه کنترل فشار خون استان و پرستار تست فشار خون تیم، سرکار خانم نظری کارشناس ارشد روانشناسی و مددکار اجتماعی بهداشت دهان و دندان برای شناخت و مشکلات مناطق محروم به همراه اورژانس ۱۲۳ سازمان بهزیستی به همراه معاونین سازمان در این اقدام پسندیده حضور داشتند.
طبق برنامه اعلام شده، این گروه پزشکی ابتدا ساعت ۸ صبح الی ۱۲ در روستای بن پیر و بعدازظهر از ساعت ۱۵ الی ۱۹ نیز در روستای بی بی حکیمه و در محل مراکز بهداشت و درمان این روستاها حضور یافتند و خدمات(دارو و درمان) خود را بصورت کاملاً رایگان در اختیار روستاییان این مناطق قرار دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت