پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1398 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 58721

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در یاسوج برگزار شد

آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد باحضور استاندار و جمعی از مسوولان استان در سالن سینما هنراداره کل فرهنگ وارشاداسلامی برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد باحضور استاندار و جمعی از مسوولان استان در سالن سینما هنراداره کل فرهنگ وارشاداسلامی برگزار شد.

علیرغم اینکه قراربود این مراسم ساعت ۱۰صبح برگزار شود ولی به دلیل حضور نیافتن بیشتر خبرنگاران و همچنین مسوولان باتاخیر در ساعت ۱۰/۳۰ برگزار شد.

هنگام ورود خبرنگاران ازسوی الباس تاج الدینی رییس سازمان جهاد کشاورزی به تعداد  افراد حاضر در سالن، گل رز تهیه که تقدیم آنها شد.
مجری برنامه شهادت حجاج ایرانی را دلیلی دانست که این مراسم در روز ۱۷مرداد برگزار نشود.
اردشیر کیانی از استاندار و معاون سازمان برنامه و بودجه درهمکاری باخانه مطبوعات برای برگزاری جشن تجلیل ازخبرنگاران قدردانی کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی در سخنانی گفت:جایگاه رسانه مهم است وشغل خبرنگاری پیچیده وحساس میباشد و خبرنگار باید با رعایت اصول حرفه ای واخلاقی از این جایگاه دفاع نماید.
نجفی افزود:استان فارس بابیش از۵میلیون نفرجمعیت ۱۴۰خبرنگار دارد و کهگیلویه وبویراحمد با ۷۳۰ هزارنفردارای ۲۰۰ خبرنگار است که نشان ازتوانمندی خبرنگاران استان دارد.
پس ازسخنان نجفی موسیقی لری باصدای کورش رضوانی اجراشد که مورد توجه عموم قرار گرفت.

در ادامه خدایار درخش ، سجاد نوبهار و علی یاری زاده به نمایندگی ازپایگاه های خبری و خبرگزاری ها در تبیین نقش رسانه،مشکلات ،انتظارات و همچنین ضرورت تغییر روش مجوز دار شدن رسانه های جدید به ایراد  سخن پرداختند.

قدردانی از خانواده شهید عبدیان از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت روزخبرنگار در یاسوج بود.

خردمند معاون فرهنگی اداره کل ارشاد گزارشی از وضعیت پایگاه های خبری ،روزنامه ها وخبرگزاری ها داد و اخذ مجوز رسانه را طبق آیین نامه کشوری بیان کرد.

وی گفت:وزارت ارشاد تنها برای تایید خبرنگارورسانه ازمجموع ۱۱رای تنها یک رای دارد.

رضاخردمند درواکنش به سخنان یکی ازخبرنگاران که از تعدد خبرنگاران گلایه مند بودتاکید کرد محرومیت کهگیلویه وبویراحمد می طلبد که در هرخانه ای یک خبرنگارباشد تا صدای این محرومیت ها بیشتر به گوش مسولان برسد.

درادامه استاندار پشت میکروفن قرار گرفت و با تایید سخنان معاون ارشاد به نوعی پاسخ خبرنگار معترض را داد.

نحوه توزیع هدایای استانداری و خانه مطبوعات باعث سردرگمی خبرنگاران شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت