پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1398 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 59085

هفته نخست لیگ برتر هندبال مردان ایران  عصر امروز آغاز شد/دربی کهگیلویه وبویراحمد برنده ای نداشت

هفته نخست لیگ برتر هندبال مردان ایران  عصر امروز با توقف تیم فرازبام دهدشت در دربی کهگیلویه وبویراحمد مقابل نفت وگاز گچساران آغاز شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هفته نخست لیگ برتر هندبال مردان ایران  عصر امروز آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت نماینده شایسته استان در نخستین دیدار خود مهمان دیگر تیم هم استانی نفت وگاز گچساران بود و به نحوی هفته اول دربی هندبال استان نام گرفت.

این بازی زیبا و حساس با برتری محسوس گچسارانی آغاز شد و این تیم با حمایت هواداران خود در ابتدای بازی از حریف خود پیش افتاد.

دو اشتباه دهدشتی در عدم به ثمر رسیدن دو پنالتی قاعده را به سود گچساران تغییر داد و این تیم تا دقیقه ۲۵ بازی ۶به ۴ جلو افتاد.

برتری گچسارانی ها تا دقیقه ۲۷ با ختلاف سه گل ادامه داشت و در ادامه فرازبام یگ گل اختلاف را کم کرد.

فراز بامی ها با حمایت پرشور هواداران خود سعی در کنترل و برتری داشتند اما اشتباهات فراوان بازیکنان این فرصت را برای کم کردن اختلاف از آنها گرفت.

در حالی که اختلاف گل در عدد سه باقی مانده بود دهدشتی ها یک گل دیگر به ثمر رساندند تا بیشتر از قبل امیدوار به کم کردن اختلاف باشند واین مهم با گل دقایق بعد به انجام رسید ولی باز هم اشتباهات پرتعداد بازیکنان فرازبام ادامه داشت و محدد اختلاف گل به عدد ۳ رسید ونهایتا  بازی در نیمه اول با نتیجه ۱۱ به ۸ به سود گچسارانی ها به پایان رسید.

بازی پر اشتباه فرازبامی ها به حدی بود که حرص و جوش زیادی در هواداران خود ایجاد میکرد به شکلی که نکویی مدیر ورزش وجوانان کهگیلویه که همراه این تیم در سالن حضور داشت بیش از سایرین احساس فشار می کرد و با هر اشتباهی این احساس بیشتر نمود پیدا می کرد.

نکته جالب اما ارامش کادر فنی فرازبام بوده که انگاری برای نیمه دوم نقسه ها و تاکتیک های در سر داشتند.

کادر اجرایی هندبال که روی سکوها حضور داشتند بارها سعی میکردند با القای روحیه و تزریق انرژی روند بازی را تغییر داده و بارها مجید براتی دبیر هیات با تغییر مداوم جای خود سعی میکرد با تهییج هواداران تیم را رو به جلو هدایت کند.

با همه این تفاسیر نیمه دوم با بیم و امید آغاز شد فرازی ها برای جبران و نفت و گازی ها برای تثبیت برتری…‌

با پنالتی دقیقه سوم و گل قبل از آن باز هم اختلاف بیشتر شد و به عدد ۵رسید.

گچسارانی ها با روحیه و باانگیزه با استفاده از اشتباهات بی پایان بازیکنان فرازبام بر بازی مسلط شدند و سعی میکردند با حمایت هواداران خود و استفاده از فرصت میزبانی اختلاف را بیشار کنند اما شوت زیبایی بازیکن فرازبام اختلاف را به عدد ۴ رساند.

در حالی که فرازبامی ها فرصت کم کردن اختلاف را با در اختیار داشتن توپ داشتند اما باز هم گچسارانی ها از این اشتباه بهترین استفاده را برده و در دقیقه ۶بازی در نیمه دوم اختلاف به پنج رسید.در ادامه نه برتری میزبان کم‌میشد نه انگاری قرار بود اشتباهات فرازبامی ها تمام شد و تا دقیقه ۸ بازی نتیجه ۱۵ به ۹ به سود نفت و گاز ادامه داشت.

بازی هماهنگ و سریع گچسارانی ها اما با کم شدن اختلاف همراه شد و فرازبام با دوگل اختلاف را به عدد ۴رساند و امیدوارتر شد .

در ادامه دو گل از هر دو طرف ردو بدل شد و با اخراج دو دقیقه ای بازیکن گچساران این بازی زیبا ادامه پیدا کرد.

تعویض های پیاپی سلیمی و صحبت های مداوم مجید پارسایی موثر واقع شد و اختلاف به ۴ رسید و دو تیم به وقت استراحت رسیدند.

 

تشویق های بی امان اندک هواداران فرازبام نشان میداد این تیم حامیان دلسوزی دارد و همین تشویق ها روند بازی را برای فرازبام بهتر و بهتر کرد.

دقیقه ۱۸نیمه دوم و همچنان برتری با نفت و گازی ها با اختلاف گل ۳و ادامه بازی خوب دو تیم و حمایت پرشور هواداران .،.

آرامش عجیب مجید پارسایی نکته جالب این بازی بود که تا دقیفه ۲۰ همچنان ادامه داشت  و انگاری همین ارامش موثر واقع شد چون اختلاف گل در دقیقه ۲۰ به دو گل رسید.

حالا فرازبام سوار بازی بود و نفت و گاز در موقعیت دفاع و این روند تا به رسیدن اختلاف به یک ادامه یافت ؛ حالا دقیقه بیست، حمایت بیست و اخلاف فقط یک گل…..

تلاش ها به نتیجه نشست فرازبام بام به بیست رسید و اخلاف صفر شد و بازهم حمایت عجیب هواداران فرازبام و خونسردی کادر فنی ؛هندبال در استان زیبا بازی میشود و هندبالی ها خوشحال…

فرازبامی ها سوار بر بازی و تیم برتر زمین هستند و نفت و گاز در زمین خود به دفاع می پردازد…

یک شهر یک تیم و هفت بازیکن و هزارها ارزوها با دفع پنالتی گچسارانی ها در حال ثمر دهی است.

 

دقیقه ۲۵ بازی و نتیجه بازی در عدد ۲۵ مساوی و حساس دنبال میشود و فضای سالن مسابقه مهیج و پر از هیاهوست..

انتظار به پایان رسید و برای اولین بار فرازبام با بک گل اختلاف جلو افتاد و با در اختیار داشتن فرصت در دقیقه ۲۷ اختلاف به عدد در یک ثابت ماند و اشتباه فاحش بازیکن فرازبام و اخراج دو دقیقه ای فرصت را در اختیار میزبان قرار داد که کادر فنی فرازبام با ددخواست تایم اوت گرمای بازی را به حداقل رساندند که به نظر کار درستی بود و همین کار اخلاف را در عدد یک ثابت نگه داشت.

اوج حساسیت  و اضطراب در گچساران در دقیقه ۲۸و سی ثانیه  و حاشیه های که بازی را برای لحظاتی متوقف کرد.

فرصت در اختیار گچساران بود و همین فرصت بازی را به تساوی کشاند.

حالا نقطه پایان بازی توپ و فرصت در اختیار فرازبام و دقیقه ۲۹ بازی ،حساسیت در اوج و حاشیه ها ادامه دارد و تشویق بی امان دهدشتی ها نیز ادامه دارد.

دقیقه ۲۹و ۴۰قانیه پنالتی برای دهدشت و اوت و بازی مساوی شد.صبح خرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت