پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1398 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 59153

پیام نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

۲۶ مردادماه ۶۹ روزی ماندگار در تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس که نمایشگر جلوه ای با شکوه از وحدت و استقبال و سپاس و رضایت و لبخند ملت شهید پرور در بازگشت سرافرازانه ی سندهای افتخار فرزندان روح الله به خاک پاک ایران اسلامی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.»

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند.

۲۶ مردادماه ۶۹ روزی ماندگار در تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس که نمایشگر جلوه ای با شکوه از وحدت و استقبال و سپاس و رضایت و لبخند ملت شهید پرور در بازگشت سرافرازانه ی سندهای افتخار فرزندان روح الله به خاک پاک ایران اسلامی است.

آنانکه در هنگامه اسارت، بیعت با امام خویش را تحکیم بخشیدند و خود را به خدا سپردند.
در سیاه چالهای مخوف، نه تنها شکنجه های جسمی و روحی را تحمّل می نمودند بلکه با امیدوار بودن به وعده الهی با رشادت و دلیرمردی به طرق مختلف به ملت و همرزمانشان در جبهه ها روحیه می دادند تا وفاداری و ولایت مداری خود را به منصه ظهور برسانند.

آری؛ فرزندان خمینی که به تعبیر پیر مرادشان سرود آزادی سر داده بودند با عزت و افتخار به آغوش ملت بازگشتند تا تعهد خویش با خدا را معنا و مصداق ببخشند.

اینجانب این روز خجسته را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده های معزز شاهد، ایثارگر و آزاده به ویژه آزادگان سرافراز استان و همکاران آزاده ام در مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به روح ملکوتی خمینی کبیر،
شهیدان والامقام و آزادگانی که در زمان اسارت و بعداز رهایی، آسمانی شدند درود می فرستم و یاد و خاطرات شان را گرامی می دارم.
افتخار پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت