پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1398 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 59156

برگزاری مراسم ترحیم «آیت الله آمیراحمد تقوی» با حضور جمعی از زائران ایرانی در مسجد الحرام

فاضل عباسی یکی از مسئولین کاروان های اعزامی استان به مراسم حج  از برگزاری مراسم ترحیم و نماز لیله الدفن حاج سید آمیراحمد تقوی المقدم (ره)با حضور جمعی از زائران بیت الله الحرام در مسجد الحرام خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با موسم حج عالم ربانی و روحانی سرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد ، دار فانی را وداع گفت . در همین راستا حجاج کهگیلویه و بویراحمدی مراسم ترحیمی شب گذشته در جوار حرم امن الهی برگزار کردند.
فاضل عباسی یکی از مسئولین کاروان های اعزامی استان به مراسم حج  از برگزاری مراسم ترحیم و نماز لیله الدفن یا وحشت با حضور جمعی از زائران بیت الله الحرام در مسجد الحرام خبر داد.
عباسی افزود : ارتحال عالم ربانی حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید آمیراحمد تقوی المقدم (ره)  از سلاله پاک و مطهر ائمه اطهار(ع)موجب تألم و تأسف فراوان اینجانب و دیگر حجاجی که با وی و زندگی سراسر خیر ایشان آشنایی دارند ، گردید.
وی گفت : فقدان آن مجاهد نستوه، موجبات غم بسیار سنگینی را فراهم نموده است که اگر لطف و محبت خدا و اجداد طاهرش نباشد به راحتی قابل جبران نخواهد بود.
عباسی افزود : اینجانب از طرف خودم و دیگر حجاج هم استانی در کمال تاسف این ضایعه بزرگ را به محضر حجت خدا و عموم مردم استان و کشور و روحانیت معظم و بیت مکرم آن فقید سعید، و فرزندان گرانسنگش تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای آن سعید فقید، علو درجات ورحمت وصلوات وغفران الهی را خواستارم.
وی در پایان گفت : خدا را شاکر هستیم که از لحظه شنیدن خبر درگذشت پدر معنوی کهگیلویه تاکنون ، مراسمات مختلفی را در جوار حرم امن الهی برگزار کرده ایم و شب گذشته هم نماز لیله الدفن یا نماز وحشت قبر را برای آن عالم ربانی در مسجد الحرام و با حضور بسیاری از زائران برگزار کردیم.تابناک

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت