پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1398 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 59210

مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان خوزستان برگزار شد

مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از خبرنگاران در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان خوزستان ، امروز ٢۶ مرداد ماه با حضور محمد جوروند ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، ناصر آریایی نیا ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، پرویز عزیزی ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، سید امین سپهریان ، رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد .

به گزارش صدای جنوب،محمد جوروند ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره ،ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این مراسم گفت : سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان خوزستان از ٣١ مرداد ماه لغایت ۴ شهریور ماه با اکران ١٠ فیلم کودک و نوجوان از سینمای ایران ، فرانسه و مکزیک در دو سانس ۱۹/۳۰و ۲۱/۳۰ در محل سینما هلال اهواز و با حضورعلاقه مندان به حوزه سینما برگزار می گردد .

جوروند افزود : کارگاه آموزش فیلم نامه نویسی کودک و نوجوان ، کارگاه عروسک سازی ، اجرای نمایش عروسکی ، موسیقی کودک ، غرفه های متنوع شامل فروش بازیهای فکری ، نقاشی چهره کودکان ، ایستگاه نقاشی ، آموزش فیلم سازی از برنامه های بخش جنبی سی دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان است .

دبیر جشنواره گفت : یک کار بسیار خوب و نویی که در این دوسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان خوزستان اجرایی شده است ، استفاده از خود کودکان و نوجوانان در امر داوری فیلم های جشنواره می باشد که در این خصوص از ٣٠ داور کودک و نوجوان جهت حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است که در جلساتی به نقد و بررسی فیلم های جشنواره می پردازند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد : امسال فیلم های خاطره انگیز سینمای کودکان و نوجوانان در ١۴٣ نقطه از مناطق سیل زده و کم برخوردار کشور که حدود ١۵ نقطه آن در استان خوزستان در نظر گرفته شده است ، اکران می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت