پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1398 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 59232

صدای جنوب از کمیته اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه گزارش می دهد

کلاف سردرگم بانک ها و مدیران کهگیلویه در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی/از مدیران اصرار از بانک ها انکار/فرماندار قول پیگیری داد

کمیته اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه فرصت مناسبی بود تا فرماندار جدید این شهرستان با بانک ها و بنگاه های اقتصادی اتمام حجت کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علیرضا اتابک در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه را نیازمند تغییر نگاه جدید دانست و افزود: کهگیلویه توسعه پیدا نمیکند مگر اینکه در هر مدیریتی که هستیم نگرش جدیدی نسبت به شهرستان داشته باشیم.

به گزارش صدای جنوب،فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان قدمت تاریخی در شناسنامه خود دارد، گفت: ما باید رسالت تاریخی نسبت به شهرستان را حفظ و این شناسنامه را پاس بداریم.

وی با توجه به اینکه اعتبارات خوبی به کهگیلویه اختصاص داده شده عنوان کرد: متاسفانه این آمار و ارقام در این شهرستان فقط کاغذی و آماری هستند، باید جهت توسعه شهرستان با نگاه توسعه ای و بروکراسی خشک اداری خارج شویم.

اتابک با بیان اینکه دولت کارهای خوبی در شهرستان انجام داده است، عنوان کرد: اما این کارها دیده نمی شود و مدیران دولت باید آمار و کارهای صورت گرفته را برای مردم بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: رغبت ایجاد کردن و امید دادن  به مردم باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه رسالت مدیران را تسهیلگری جهت اشتغال جوانان عنوان کرد و تاکید کرد:هیچ بهانه ای از سوی مدیران پذیرفتنی نیست.

اتابک افزود: پاس دادن مردم از این بانک به دیگر بانکها باعث رشد معضلات اجتماعی طلاق و اعتیاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسات بدون خروجی باعث عقب ماندن کارهای اقتصادی می شود گفت: باید تمام تلاش ها جهت جذب تسهیلات و کمک به مردمی که استحقاق دارند باشد.

وی تصریح کرد: باید از قبل اعتبارات برای مردم کار انجام دهیم و کارها را به نتیجه برسانیم.

اتابک اظهار کرد: اعتبارات اشتغالزایی جذب کنیم و دنبال رونق و اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.

وی خواستار همکاری بانکها با متقاضیان شد و اضافه کرد: اعتبارات به کسانی پرداخت شوند که استحقاق آن را دارند.

اتابک از ارایه آمارنارضایتی مدیران از شبکه بانکی انتقاد کرد و گفت:بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات سخت گیری نکنند و تا جایی که امکان دارد متقاضیان را کمک کنند.

درز این جلسه مدیر اداره کار،مدیر اداره میراث فرهنگی کهگیلویه،،مدیربنیاد مسکن،مدیر کمیته امداد ،مدیر بنیادشهید،مدیر صنعت ومعدن و معاون اداره جهاد کشاورزی کهگیلویه از اشتغالزایی ایجاد شده و مشکلات پیش رو گزارشی ارایه نمودند.

بیشتر این مدیران به شدت از عملکرد بانکها رضایت نداشتند و به سرانجام نرسیدن بیشتر پرونده های اشتغال را نتیجه سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات  عنوان نمودند موضوعی که بانک ها آن را نپذیرفتند و محدودیت های قانونب را دراین زمینه دخیل میدانستند.

در ادامه ضامنی مدیربانک کشاورزی دهدشت به نمایندگی از سایر بانک ها در زمینه دغدغه مدیران توضیحاتی ارایه و مقرر شد تا در جلسه ای موارد مربوط به بانکها بررسی شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت