پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1398 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 59285

آسفالت ۹ کیلومترازمحور ارتباطی پرتردد طسوج در شهرستان چرام+تصاویر

خدمت رسانی به عشایر ،روستائیان ، گردشگران و مسافران با آسفالت ۹ کیلومتر از جاده و محور ارتباطی و پرتردد طسوج در شهرستان چرام انجام شد.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه ، طول محور ارتباطی طسوج به شهرستان چرام ۱۲ کیلومتر می باشد که ۹ کیلومتر آن در حال آسفالت و تکمیل اجرای طرح است گفت : بهره برداری و تکمیل این طرح در راستای خدمت رسانی به مردم روستاها و عشایر طول مسیر ، جلوگیری از مهاجرت روستائیان ، بازگشت عشایر به مناطق خود ، رونق کسب و کار ، توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در این منطقه اجرائی خواهد شد.

هادی فتاحی اصل با اشاره به اینکه ، این طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت تکمیل و راه اندازی خواهد شد افزود : در صورت افزایش جمعیت این منطقه و مهاجرت معکوس روستائیان و عشایر ، عملیات گازرسانی به منظور بهبود کسب کار در این منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ، با اشاره به اینکه توسعه راه‌ها و رفع موانع موجود در بهبود کیفیت زندگی مردم این منطقه نقش بسزایی خواهد داشت از آغاز عملیات این محور با حضور کارشناسان و متخصصان خبر داد و گفت: مراحل مختلف اجرای این طرح را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان چُرام و حومه و برخورداری مردم این منطقه از محور ارتباطی مناسب، با جدیت پیگیری خواهد کرد.

فرماندار چرام از تخصیص و تصویبِ مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شروع عملیات محور گَره‌ای، چاسخوار تا طسوج در شهرستان چرام و صدور مجوز اجرای این طرح از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد و افزود : بهره برداری از این طرح، گام مهمی است و نقش عمده‌ای در خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق عشایرنشین و شکوفا شدن دیگر زمینه‌ها در شهرستان چرام دارد.

هادی فتاحی اصل با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هکتار ، انواع باغ در این منطقه وجود دارد که با حمایت از باغداران و فراهم نمودن امکانات لازم، میتوان آن را به ۵۰۰ هکتار افزایش داد گفت: در این مناطق بیش از ۱۵۰ خانوار عشایری سکونت دارند که عمده شغل آنان دامداری،کشاورزی و زنبور داری است.

وی ، از تکمیل و بهره برداری محور حادثه خیز آب حیات در شهرستان چرام تا قبل از دهه مبارکه فجر امسال خبر داد و گفت : با توجه به حادثه خیز بودن این محور، با ایمن سازی های لازم ، ۱۰ مورد اصلاحات در این مسیر انجام خواهد گرفت تا تصادفات و حوادث جاده ای به نحو چشمگیری کاهش پیدا کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت