پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1398 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 59537

نخستین فروشگاه زنجیره ای رفاه در شهرستان چرام افتتاح شد

با حضور مدیرفروشگاه های رفاه استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، مدیرفروشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان،اولین فروشگاه زنجیره ای رفاه با مدیریت آتش پنجه شهرستان در شهرستان چرام افتتاح شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با حضور مدیرفروشگاه های رفاه استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، مدیرفروشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان،اولین فروشگاه زنجیره ای رفاه با مدیریت آتش پنجه شهرستان در شهرستان چرام افتتاح شد.

به گزارش صدای جنوب،در این آیین  جلالی زاده مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت:شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده که در کشور بالغ بر ۵۰۰ شعبه دارد و در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ فروشگاه که ۷ فروشگاه آن در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارند که از این ۷ فروشگاه ۳ فروشگاه در یاسوج و بقیه در شهرستان ها هستند که آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشند.

جلالی زاده افزود:انشالله همشهریان عزیز حمایت کنند که ما بتوانیم در اهداف عالیه شرکت موفق باشیم و کالا را با قیمت واقعی به دست مردم برسانیم که کالاهایی که در فروشگاه های زنجیره ای رفاه عرضه می شود غیر از علامت استانداردی که دارد باید استاندارد رفاه را هم پاس کند.

جلالی زاده بیان کرد:اجازه ورود هر کالایی را به فروشگاه رفاه نمی دهیم،تلاش ما بر این است که از سرمایه گذارانی که در شهرستان ها وجود دارد استقبال کنیم که بپیوندند به جمع فروشگاه های زنجیره ای رفاه و در این بخش سرمایه گذاری کنندکه شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه هم در این راستا حمایت می کندتا در راستای اهداف فروشگاه رفاه ایجاد اشتغال کنیم و بطور مستقیم و غیرمستقیم بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی درمورد ارائه خدمات فروشگاه زنجیره ای رفاه مطرح کرد:در طول سال و اخیرا کمپینی وجود دارد به نام کمپین حراجستون که ۱و۲و۳ شهریورماه هست و تبلیغاتش از طریق رادیو تلویزیون و رسانه های عمومی پخش می شود و به اطلاع مردم رسانده می شود که ۴۰۰ قلم کالا از ۴۰ درصدتخفیف به بالا شامل هستند که منتظر همشهریان عزیز هستیم که از این تخفیفات خوب در این شرایط استفاده کنند.

نگهداری مدیرفروشگاه های زنجیره ای رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین بیان کرد::طی سالهای متمادی  فروشگاه های زنجیره ای رفاه بعنوان بازوی توانمند دولت در توزیع کالا مخصوصا سبد کالا برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر نقش آفرینی کرده است.

نگهداری اظهار داشت:در سال گذشته که دولت با مشکلاتی روبرو شد بیشترین نقش اساسی را در تنظیم بازار فروشگاه های زنجیره ای رفاه داشته است و ما بعنوان بازوی دولت در خدمت دولت طی سالهای مختلف به درازای عمر فروشگاه های زنجیره ای رفاه یعنی ۲۴ سال بوده ایم و الان هم از مسئولین شهرستان چرام تقاضا داریم در فراهم کردن کالاهای اساسی برای مردم تلاش کنند که ما هم در این راستا آمادگی همکاری را داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت