پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1395 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 5954

در نشست کمیته فرهنگی و تبلیغاتی کنگره ملی شهدای استان اعلام شد :

راه اندازی رادیو کنگره در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

مردم، مسئولان، ادارات و نهاد های دولتی برای برگزاری این اجلاسیه در شأن و مقام شامخ شهدای استان بیش از پیش تلاش و با این ستاد همکاری داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در روزهای آینده رادیو کنگره با هدف معرفی شهدا، تبیین محورهای کنگره، پوشش و انعکاس اخبار و رویداد های این کنگره با همکاری صدا و سیمای مرکز استان راه اندازی می شود.
به گزارش صدای جنوب،سرهنگ نصیرزاده با بیان اینکه کانال تلگرامی شهدای استان هم به زودی راه اندازی می شود گفت : به منظور آشنایی بیشتر مردم بویژه نسل جوان با شهدای استان و برگزاری هر چه بهتر این رویداد فرهنگی بزرگ کانال تلگرامی، راه اندازی شده است.
وی از مردم، مسئولان، ادارات و نهاد های دولتی خواست برای برگزاری این اجلاسیه در شأن و مقام شامخ شهدای استان بیش از پیش تلاش و با این ستاد همکاری داشته باشند.
معاون فرهنگی سپاه فتح استان هدف از برگزاری این نشست را انسجام فکری و وحدت بیشتر اعضا این کنگره برشمرد وگفت: برنامه های متنوعی برای برگزاری مطلوب اجلاسیه ملی شهدای توسط ادارات و سازمان ها در استان انجام شده است.
سرهنگ بهروزی با بیان اینکه جلسات متعدد و مختلفی با دستگاههای متولی در حوزه فرهنگی در این زمینه تشکیل شده است افزود: رویکرد اصلی این کمیته ها آماده سازی و فضای سازی مناسب شهرها، ادارات و نهادهای دولتی در استان برای برگزاری این اجلاسیه است.
وی با ابراز خرسندی از اجرایی شدن مصوبات جلسات قبل این کمیته ها توسط نهادهای متولی گفت: نصب تمثال شهدا در میادین و بلوارهای اصلی شهرهای استان، ارسال پیامک، آماده سازی و فضاسازی ادرات با سنگر سازی در جلو ادارات، نصب تمثال شهدا در ادارات و مصاحبه با رزمندگان دوران دفاع  مقدس (شاغل در ادارات ) از مهمترین اقدام ها و رسالت­های اعضا این کمیته ها است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت