پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1398 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 59585

طی پیامی؛

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت

پایگاه خبری صدای جنوب: نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پیامی فرارسیدن هفته دولت راتبریک گفت. متن پیام سردارعدل هاشمی پور بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن هفته دولت، فرصتی مناسبی جهت یادآوری و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان فقیدی که نماد و الگوی خدمتگزاری و تلاش صادقانه برای رفع مشکلات و نیازمندی […]

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پیامی فرارسیدن هفته دولت راتبریک گفت.

متن پیام سردارعدل هاشمی پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفته دولت، فرصتی مناسبی جهت یادآوری و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان فقیدی که نماد و الگوی خدمتگزاری و تلاش صادقانه برای رفع مشکلات و نیازمندی های مردم بودند تا جاییکه جان خویش را نثار نهال نوپای انقلاب نمودند.

شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، دو اسطوره ی فراموش نشدنی که آوازه و رمز ماندگاری آنان ساده زیستی و خدمت بی منت، به ولی نعمتان انقلاب بوده است.

ملت ایران از مسئولان اجرایی در رأس ریاست محترم جمهور و هیأت محترم وزیران انتظار دارند ضمن ارائه ی عملکرد در هفته دولت، با تأسی از رفتار آن نیک مردان، خدمتگزاری بیشتر و تلاش مضاعف برای ایجاد رفاه و آسایش مردم، به صورت جدی و اصولی در دستور کار آنان قرار گیرد.
اینجانب ضمن تأکید بر لزوم توجه بیشتر دولتمردان به مطالبات مردم و اجرایی شدن هرچه سریع تر انتظارات به حق آنان، فرصت را غنیمت شمرده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و همه شهیدان والامقام دولت، این هفته را به حضور ریاست محترم جمهور، هیئت دولت، استاندار محترم استان، همه مسئولان اجرایی و دلسوزان انقلاب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
موفقیت روزافزون همراه با صحت و سربلندی همه مسئولان صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و توفیق پیروی همگان از مقام معظم رهبری را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت