پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1398 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 59651

مدیرشرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه:

۱۴ میلیارد ریال برای تکمیل برق مسکن مهردهدشت هزینه شد

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته دولت هفت پروژه برق در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مزمان با هفته دولت،مدیرشرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه در نشستی باخبرنگاران هم از عملکرد حوزه کاری گفت و هم از خبرنگاران تجلیل کرد.

به گزارش صدای جنوب،مهرداد تابش‌نژاد گفت: در هفته دولت ۷ پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد که  از این تعداد ۶ پروژه افتتاحی و یک پروژه کلنگ‌زنی است و  پنج میلیارد ریال برای اجرای انها  هزینه شده است.

تابش نژاد افزود:با برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر رفع ضعف ولتاژ برق در سطح شهر دهدشت، برق مناطق راک ، ضرغام اباد و طولیان را از چرام تفکیک شد که شاهد  کاهش قطعی برق خواهیم بود.
وی از حذف فیش های کاغذی از  مهرماه  خبرداد و تصریح کرد:مشترکین می توانند به صورت الکترونیکی فیش مصرفی خود را پرداخت کنند.
تابش نژاد از تصویب اعتبار خرید ۳۶هزار متر سیم کابلی برای ۳۶روستا خبرداد و گفت: با استفاده از این نوع سیم شاهد کاهش چشمگیر تلفات خواهیم بود.

وی افزود:سارقان ۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به این اداره خسارت وارد کردند که جبران این خسارت  دشوار خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: پروژه تأمین برق هشت چمن روستایی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل برق مسکن مهر دهدشت از تکمیل برق این سایت با نصب ۵۰۳ دستگاه کنتور خبر داد و گفت: ۱۴ میلیارد ریال برای تکمیل برق مسکن مهر هزینه شد.

وی با اشاره به  مدیریت پیک مصرف در این مدت  گفت : امسال هیچ منطقه ای وارد  منطقه قرمز نشد و حتی قطعی برق نیز کمتر بوده است.

تابش نژاد از کشاورزان و سایر صنوفی که بارعایت مدیریت پیک برق دچار ضرر  شدند معذرت خواهی کرد.

مهرداد تابش نژاد ادامه داد:مصرف برق در ۵ماهه اول امسال نسبت به سال قبل افزایش داشت.

وی گفت: هزینه مصرف برق مشترکان به سبب اعمال تعرفه گرمسیری در ۲ماه تیر و مرداد کاهش پیدا کرد ولی این تعرفه در شهریورماه به شیوه سال گذشته محسوب که انتظار است مردم در این زمینه مصرف را مدیریت نمایند.

وی تاکید کرد:به منظور حذف قبضهای کاغذی و همکاری با شرکت برق درصورتی که شماره همراه خودرا به ماموربرق نداده اید اشناسه قبض برق خودرا به سامانه۳۰۰۰۷۵۱۲۱ ارسال نمایید .

در پایان این نشست مدیر شرکت برق ناحیه کهگیلویه ضمن استقبال از نقد سازنده و لزوم تعامل با اصحاب رسانه  از خبرنگاران حاضر در نشست تجلیل کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت