پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1398 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 59657

 مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خبر داد:

کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان برتر کشور در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور بهبود فضای کسب و کار، تاکنون سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به این استان اختصاص یافته است.سید حشمت الله صمیمی دوست اظهار داشت: در صورت اجرای موفق طرح های اشتغالزایی در استان زمینه اشتغال برای بیش از  ۶ هزار نفر ایجاد می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور بهبود فضای کسب و کار، تاکنون سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به این استان اختصاص یافته است.

سید حشمت الله صمیمی دوست اظهار داشت: در صورت اجرای موفق طرح های اشتغالزایی در استان زمینه اشتغال برای بیش از  ۶ هزار نفر ایجاد می شود.

وی افزود: طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری یکی از طرح های مهم اقتصادی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی بوده که در دولت تدبیر و امید بطور ویژه به آن پرداخته شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حرکت را باید بزرگترین اقدام دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری به شمار آورد.

صمیمی دوست با تاکید بر اینکه دولت همواره حامی اقشار آسیب پذیر است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۱.۵ میلیارد دلار اعتبار از صندوق ذخیره ارزی برداشت شد که سهم این استان ۲.۵۵ درصد بوده است.

وی عنوان کرد: سهم ابلاغی به کهگیلویه و بویراحمد معادل ۲ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال (حدود سه هزار میلیارد ریال) بوده است.

صمیمی دوست با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح تاکنون ۴ هزار و ۹۹۰ طرح به بانک های عامل معرفی شده است، گفت: تعداد ۲هزار و ۵۶۰  متقاضی (از سطح خرد تا کلان) موفق به جذب تسهیلات به مبلغ ۲هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال شده اند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان به لحاظ جذب تسهیلات جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفته است.

صمیمی دوست میزان اشتغال تعهد شده برای طرح هایی که موفق به جذب تسهیلات شدهاند را  بیش از ۶ هزار نفر دانست و افزود: کاهش نرخ بیکاری یک درصد در بهار امسال نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده موفقیت این طرح بوده است.

وی با اشاره به تلاش تیم اقتصادی دولت در کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات کارگروه اشتغال، فعال شدن پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری و همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از جمله اقدامات تیم اقتصادی استان بوده است.

صمیمی دوست تصریح کرد: دستیابی به این موفقیت به دلیل همکاری های انجام شده بین دستگاه های اجرایی در استان و کمک بانک های عامل صورت گرفته است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت