پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 شهریور 1398 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 59760

آیین اختتامیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ستار هدایت خواه در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت:در این بیانیه از کلمات و مفاهیم بسیار عمیق استفاده شده و ما باید سطر سطر این بیانیه را ساعت ها تحلیل و تبیین کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم اختتامیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور مسئولین استانی در اردوگاه دهنو یاسوج برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب،ستار هدایت خواه در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت:در این بیانیه از کلمات و مفاهیم بسیار عمیق استفاده شده و ما باید سطر سطر این بیانیه را ساعت ها تحلیل و تبیین کنیم.
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگلیویه و بویراحمد افزود: جوانان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و باید مسئولان زمینه را برای رشد و تعالی آنها آماده کنند و ما امروز جوانان زیادی داریم که می توانند در فعالیت های اقتصادی و فرهنگی به عنوان فرمانده عمل کنند.
وی با اشاره به سبک زندگی در بیانیه گام دوم، گفت: سبک زندگی خیلی نقش تأثیرگذار و یکی از رکن‌های تمدن و جامعه اسلامی است که باید جدی گرفته شود، الآن چرا سن ازدواج بالا رفته؟
سعادت صالحی نیا در ادامه این مراسم اظهار داشت: این دوره با حضور  ۳۱۰ نفر از فرمانده واحدهای دانش‌آموزی در مدارس آموزش پرورش سراسر استان به مدت ۸ روز با هدف توانمندسازی و آموزش روش‌های مدیریت اسلامی برگزار شد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال دوره‌ها دانش‌آموز محور بود و تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ها از جمله مجری، استاد، پذیرایی توسط خود دانش آموزان انجام شد و توانایی دانش آموزان سنوات گذشته در اختیار جدیدالورودها قرار گرفت.
وی بابیان اینکه همین نوجوانان، مسئولان آینده دولت و کشور هستند، اظهار داشت: ما باید دانش آموزان را در همین سنین نوجوانی وارد کارهای مدیریتی و تشکیلاتی کنیم تا در آینده مدیران قوی و باتجربه داشته باشیم.
صالحی نیا ابراز داشت: ما نباید از اشتباه و خطای  این‌ افراد بترسیم، باید ضمن مسئولیت دادن نظارت و آموزش لازم داده شود تا خطاهای خود را اصلاح کنند.
در این دوره، برخی مسئولان استانی ازجمله معاون سیاسی امنیتی استانداری، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان، مسئول بسیج اقشار سپاه فتح استان حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت