پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1398 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 59793

راهیابی ۴ کودک دهدشتی به مسابقات جهانی آی‌مت

چهار نفر از کودکان آی‌مت شهر دهدشت در جشنواره کشوری شادی و نشاط آی‌مت موفق شدند به مسابقات جهانی راه پیدا کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ، دبیر اجرایی آی‌مت شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: اولین جشنواره شادی و نشاط آی‌مت تابستان امسال در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد و کودکان آی‌مت شهر دهدشت بار دیگر در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند.

شهریار رضوی افزود: در مرحله شهرستانی جشنواره شادی و نشاط آی‌مت تعداد ۳۰ کودک از شهرستان کهگیلویه به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی با اشاره به موفقیت کودکان دهدشتی در مسابقات استانی گفت: در مرحله استانی جشنواره شادی و نشاط آی‌مت که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود، تعداد ۴۸ کودک به مسابقات کشوری راه پیدا کرده که از این تعداد، ۱۳ کودک از آی‌مت شهرستان کهگیلویه بودند.

رضوی با اشاره به درخشش کودکان دهدشتی در مرحله کشوری گفت: در مرحله کشوری جشنواره شادی و نشاط آی‌مت که باحضور بیش از ۱۶۰۰ کودک از سراسر کشور برگزار شده بود، ۲۷ کودک از استان کهگیلویه و بویراحمد با درخشش خود موفق شدند به مرحله جهانی این مسابقات راه پیدا کنند که ۴ نفر آنها از کودکان آی‌مت شهرستان کهگیلویه بودند.

وی عنوان کرد: از شهرستان کهگیلویه ماهان صمدیان، سیده فاطمه غفاری اصل، سید محمد مهدی خرام و سید امیرعباس امامی منش با درخشش خود در مسابقات کشوری توانستند جواز حضور در مسابقات جهانی آی‌مت را کسب نمایند.

رضوی ابراز داشت: مسابقات جهانی آی‌مت دی‌ماه امسال به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود و کشورهای ازجمله چین، آمریکا، مالزی و سنگاپور در این مسابقات حضور دارند.

دبیر اجرایی آی‌مت کهگیلویه تصریح کرد: سال گذشته در مسابقات جهانی آی‌مت که در کشور مالزی برگزار شده بود، ۳ کودک از دهدشت در این مسابقات حضور داشتند که در پایان ایلیا دوهنده و سید محمد مهدی خرام موفق شدند قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند.

وی خاطرنشان کرد: از مؤسس عصر طلایی رشد کودک و نیز پدر آی‌مت ایران آقای دکتر زاده باقری که از یک‌سو باعث هوش افزایی کودکان سرزمین ایرانی شده و از سوی دیگر باعث شد بیش از ۵ هزار نیرو به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال پیدا کنند تشکر میکنم.

در پایان گفتنی است مدرسه آی‌مت شهرستان کهگیلویه با کادری مجرب و توانمند هرساله کودکان زیادی راهی مسابقات کشوری می‌کند و هرسال نیز شهرستان کهگیلویه در هر سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری عناوین بسیار زیادی کسب می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت