پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1398 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 59826

برگزاری کلاس داوری درجه ۳فوتبال در چرام+تصاویر

کلاس داوری درجه ۳فوتبال با حضور داور بین المللی فوتبال کشورمان در شهرستان چرام برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام، کلاس داوری درجه ۳فوتبال با همکاری هئیت فوتبال و کمیته داوران شهرستان چرام صبح امروز با مدرسی خداداد افشاریان داور بین المللی فوتبال کشور و رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور علاقه مندانی از چرام، گچساران، کهگیلویه و خوزستان در دو رده بانوان و. آقایان در چرام برگزار شد.

خداداد افشاریان در ابتدای این کلاس با اشاره به اینکه چرامیکی از شهرستان هایی است که ما روی آن سرمایه گذاری کردیم و امیدواریم اتفاق های خوبی در آن شکل بگیرد.

وی با تشکر از بزرگی زاده رئیس هیات فوتبال سختکوش و فعال شهرستان چرام و نائب ریس هیات آن بیان کرد:خوشبختانه چرام در همه رده ها و لیگ فوتبال شهرستان و استان حضور فعالی دارد.

افشاریان در خصوص کلاس داوری خطاب به شرکت کنندگان گفت:باید از آمدن به این کلاس ها هدف داشته باشیم ما اینجا خیلی کار داریم.

وی افزود:خواستن، توانستن است و در این استان و کلاس های آموزشی کسی نیست که دیده نشود و من خودم روزی داور درجه ۳بودم اما همیشه در ذهنم رویای داوری بازی های استقلال، پرسپولیس و سایر تیم های ملی و باشگاهی در آسیا را در ذهنم مرور می کردم و به همه آنها رسیدم.

افشاریان با اشاره به سختی کار داوری گفت:۲۰سال درگیر پرواز و سفر بودم و به درستی غذا نخوردم تا بدنم آماده باشد.

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه وبویراحمد در این کلاس گفت:در همین شهرچرام داورانی بودند که به خوبی رشد کردند و. البته شرایط برای خانم ها در داوری استان با توجه به کمبود داور فراهم است و به خوبی می توانند در سطح استان وکشور رشد کنند.

افشاریان از حضور پیشکسوتان فوتبال و رئیس کمیته انضباطی فوتبال شهرستان چرام و رسانه هادر این کلاس داوری تقدیر و تشکر کرد.
براساس این گزارش، کلاس داوری درجه ۳فوتبال با همکاری رئیس هیات فوتبال و افروزه پور ریس کمیته داوران و همچنین اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و بنیاد شهید شهرستان چرام از امروز به مدت ۳روز در چرام برگزارشد.

محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت