پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1398 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 59830

تجلیل ازبهورزان چرامی+تصاویر

در این مراسم رئیس شبکه بهداشت درمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بهورزان گفت: خانه‌های بهداشت به عنوان محیطی‌ترین واحد بهداشتی شهرستان و مستقر در روستا، نماد توسعه نظام مراقبت‌های اولیه سلامت بوده و اثرات ارزشمندی در ارتقاء و بهبود شاخص‌های سلامت دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام،در این مراسم رئیس شبکه بهداشت درمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بهورزان گفت: خانه‌های بهداشت به عنوان محیطی‌ترین واحد بهداشتی شهرستان و مستقر در روستا، نماد توسعه نظام مراقبت‌های اولیه سلامت بوده و اثرات ارزشمندی در ارتقاء و بهبود شاخص‌های سلامت دارند.

علی جعفری فر در این برنامه اظهار داشت در تقویم ملی کشورمان ۱۲ شهریورماه به عنوان روز بهورز نامگذاری شده است، گفت: پیگیری و مراقبت و عملکرد این بهورزان در سطح مناطق تحت پوشش و روستاها باعث شد که در تقویم سالیانه یک روز را بعنوان روز بهورز نامگذاری کنند.

وی افزود: بهورزان خیرین سلامت واقعی هستند، آنها که زمان و فرصت زندگی خود را وقف ارائه خدمت بهداشتی و درمانی به مردم روستاها می کنند.

به گزارش صدای جنوب؛شهرستان چرام دارای ۲۴ خانه بهداشت و ۳۵ نفر بهورز است، که در سطح روستاهای این شهرستان به ارائه خدمت مشغولند.

محسن زارعی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت