پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1398 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 59932

یادداشت؛سه راهی چرام، بلدان یا قربانگاه بی توجهی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من

البته!!! آنچه به جایی نرسد فریاد است

 

پایگاه خبری صدای جنوب؛

جاده وامنیت جاده از مهمترین دغدغه مردمان ماست زیرا کسی نیست که روزانه با مقوله حرکت دست وپنجه نرم نکند امروز جاده رگ های حامل خون حیات جامعه اند و گاه گاهی حوادثی را دربعضی نقاط جاده می بینیم که هم دلخراش اند وهم تاسف بار ، تاسف از اینکه بارها مشاهده شده تا جایی اتفاقی ناگوار نیفتد چاره اندیشی نمی شود گویی باید برای راه چاره خون بها پرداخت شود شاهد براین مدعا بسیار است .
جاده فرعی بلدان _شیخ حسین به جاده اصلی چرام دهدشت و سه راهی این نقطه ، طی مدت همین دوهفته شاهد تصادفاتی بود که متاسفانه یک نفر هم فوتی داشته است ، عدم دید از طرف چرام برای جاده فرعی ، عریض نبودن جاده فرعی و نبود موانعی که سرعت در مسیر اصلی را کاهش دهند عللی است که به ذهن قاصر نویسنده خطور کردتا بیان کند . بنظر می رسد تعریض جاده بلدان که چند سال پیش هم توسط اداره راه شهرستان اقدام به تعیین حدود جاده گردید ،باتوجه به اینکه این جاده مسیر چرام به یاسوج وسردسیرات هم هست لازم و واجب گردیده است ، تا کمی هم از این تصادفات کاسته گردد . ضمن اینکه نصب چراغ اعلام خطر ،نصب تابلوهایی مشخص برای کاهش سرعت و ازبین بردن مانع دید نیز ضروری است
امیدوارم مسئولان محترم برای جلوگیری از تصادفات بیشتر و ازبین رفتن جان مردم دراین نقطه اقدامات عاجل انجام دهند وبدانند که این موضوع مطالبه جدی مردم و بخصوص دو روستای شیخ حسین و بلدان و سایر روستاهای منتفع ازاین مسیر می باشد.

نورالله حمیدی

فرهنگی ازچرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت