پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1398 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 60442

برای سومین سال متوالی:

موکب شهدای کهگیلویه از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کند

موکب شهدای کهگیلویه برای سومین سال پیاپی از زایران پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر موکب شهدای کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: این موکب واقع در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت به بهبهان برای پذیرایی از عزاداران و زائران اربعین در حال آماده‌سازی است تا فضا و امکانات لازم را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین فراهم کنند.

سیدخدایار زینی پور  اضافه کرد: موکب در مسیر کاروان‌های اربعین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کشورهای پاکستان و افغانستان قرار دارد.

زینی‌پور گفت:هر ساله افزون بر ۳۰۰ هزار زائر داخلی و خارجی از خدمات موکب شهدای کهگیلویه بهره‌مند می‌شوند.

وی خدمات‌ ارائه شده در موکب را شامل پذیرایی در وعده‌های صبحانه،نهار،شام و میان وعده،خدمات درمانی و بهداشتی و خدمات فرهنگی عنوان کرد.

زینی‌پور گفت: ۵۰ خادم زن و مرد به صورت شبانه‌روزی در موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر موکب شهدای کهگیلویه تصریح کرد: پذیرایی از زائران اربعین حسینی امسال از ۱۵ مهر ماه آغاز و تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر رویکرد مردمی بودن در برپایی موکب گفت: با توجه به واقع شدن این موکب در مسیر کاروان‌های زیارتی و ضرورت ارائه خدمات مطلوب به این زائران کربلا انتظار می‌رود مردم و خیرین وجوه و نذورات نقدی خود جهت کمک به موکب را به شماره حساب«۶۲۷۳۸۱۱۱۲۴۷۰۸۵۳۵» واریز نمایند.
سید خدایار زینی پور در پایان  به اقلام مورد نیاز  این موکب اظهار کرد:اقلام مورد نیاز این موکب شامل برنج،روغن،قند ،نبات، شکر، شربت،گوشت،خرما،حبوبات و ظروف یکبار مصرف می باشد.

بر پایه گزارش صدای جنوب، موکب شهدای شهرستان کهگیلویه در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت-بهبهان نرسیده به پلیس راه جنب پمپ بنزین فرزانه واقع شده است.

همشهریان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۷۵۹۷۹۱۶۹ و ۰۹۱۷۵۹۷۹۱۵۸ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت