پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1398 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 60450

کنایه «سیدفرزاد نجات نیا» به نمایندگان استان در همایش سادات امامزاده علی(ع)/سرمایه های انسانی کهگیلویه بزرگ در طول چهل سال مثل این دوره تضعیف نشدند!

همایش سالانه سادات امامزاده علی (ع)عصر امروز باحضور نمایندگان کهگیلویه بزرگ و بویراحمد،شخصیت های مختلف استانی در روستای سادات برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دستیار وزیر ارتباطات در همایش سادات امامزاده علی(ع)گفت:گردهمایی ابناء امامزاده واجب العظیم و احترام (از نوادگان امام جواد(ع))برکات فراوانی در پی خواهد داشت. و این سخن ناصحیح به نقل از امامزاده علی که «نه کم بیت نه جم بیت»قطعا موضوعیت ندارد.

سیدفرازدنجاتنیا افزود:بیش از هر زمانی برای توسعه این منطقه خصوصا امامزاده نیاز به همدلی، اتحاد و انسجام داریم و کف این حرکت جمعی می تواند گامی محکم در توسعه و بازسازی امامزاده باشد.

وی ادامه داد: امسال همچون سالهای گذشته سوگواره سالانه جوادالائمه علیه السلام با شکوه برگزار کردید، و باحضور آمیر احمد تقوی و معاون آستان قدس رضوی شاهد رونق بیشتری بودیم.

نجاتنیا تاکید کرد:حضور مونسان رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کشور در استان علارغم اینکه با شورای اداری استان جلسه ای نداشتند به هیات امناء امامزاده وقت دادند و دستور همکاری جهت مبلمان و مرمت سازی را صادر کردند.

وی گفت:مهمترین ارکان و اجزاء توسعه، توسعه نیروی انسانی است، سید علی محمد بزرگواری وسید موسی خادمی در کنار خدمت به اقصی نقاط کهگیلویه در خدمت به امامزاده و توسعه بازگشایی کریدور باغچه-سادات منشاء اثر بودند، و ما قدر داشته های خودمان را ندانستیم و اکنون استاندار لرستان تشویق می شود، و به قول حافظ آنچه خود داشتیم زبیگانه تمنا کردیم و می کنیم!

دستیار وزیرارتباطات گفت:نمایندگان محترم در جریان هستید، در هیچ زمانی مثل این دوره، سرمایه های انسانی منطقه در سطوح مختلف مدیریتی استان تضعیف نشدند!

سیدفرزادنجاتنیا بااشاره به عملکرد خود درسطح ملی تصریح کرد:در دوره حضور در وزارت ارتباطات فقط برای امسال تنها یکی از چهار اپراتور ارتباطی از ۱۲بی تی اس به ۱۴۰ عددجهت پوشش ارتباطی و اینترنت ارتقاء و تامین اعتبار شده و در دست اقدام است، و از سال گذشته تاکنون اینترنت و پوشش ارتباطی ایرانسل راه اندازی شد‌.

خبرتکمیل میشود..

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت