پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1398 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 60522

عدل هاشمی پور از نخبگان کنکور سراسری کهگیلویه بزرگ تجلیل می کند

سردار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی از تجلیل نخبگان پذیرفته شده تمامی رشته های دانشگاهی حوزه انتخابیه خود در کنکور سراسری امسال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ نماینده کهگیلویه بزرگ در خانه ملت با تقدیر از تلاش های جامعه فرهنگی، خانواده ها و خود پذیرفته شدگان این حوزه انتخابیه در آزمون سراسری امسال، اظهارداشت: از اینکه می بینم فرزندان دیارم در کنکور سراسری در رشته های تحصیلی متعدد پذیرفته شده اند واقعا خوشحالم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.
” سردار عدل هاشمی پور ”  گفت: روز گذشته(سه شنبه بیست ششم شهریورماه) جمعی از پذیرفته شدگان رشته های پزشکی شهرستان بهمئی که به تهران سفر کرده بودند در دفتر اینجانب هم حضور یافته که دیدن این عزیزان بسیار خوشحال شده و دیداری صمیمانه ای با هم داشتیم.
وی با تشریح صحبت هایی که در آن نشست رد و بدل شد، خاطرنشان کرد: در کنکور سراسری امسال، حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شاهد موفقیت های قابل تحسین فرزندان خود در رشته های مختلف تحصیلی دانشگاهی بود و یقین دارم همین عزیزان در آینده نزدیک در توسعه کهگیلویه بزرگ نقش های موثری خواهند داشت.
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: بزودی نشستی سراسری در حوزه انتخابیه با تمامی پذیرفته شدگان رشته های دانشگاهی برگزار کرده و از همه نخبگان پذیرفته شده تجلیل خواهیم نمود.
هاشمی پور، هدف خود از تجلیل این پذیرفته شدگان را تقدیر ویژه از جامعه فرهنگی، خانواده ها و خود پذیرفته شدگان عنوان و خاطرنشان کرد: تجلیل سراسری از این عزیزان برای اولین بار در حوزه انتخابیه صورت گرفته و امیدوارم در سال های آینده این روند ادامه داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت