پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1398 ساعت 01:06:: شناسه خبر: 60548

وقتی جوانان پیش قدم می شوند/ماجرای دختر سرفاریابی که مبتلا به بیماری سرطان است

در اقدامی انسان دوستانه جمعی از جوانان کهگیلویه بزرگ در حال جمع آوری کمک های نقدی هموطنان برای تامین هزینه دختر سرفاریابی مبتلا به بیماری سرطان هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

«ا.بهشتیان»، دختر سرفاریابی که در ۶ ماه گذشته مبتلا به بیماری سرطان است و ۸ مرتبه شیمی درمانی کرده برای ادامه درمان نیازمند مساعدت تک تک مردمان این دیار است تا بار دیگر همدردی و همدلی خود را به همگان نشان دهند و دختری را به ادامه زندگی امیدوار کنند.
برهمین اساس طبق مدارک پزشکی برای عمل جراحی این بیمار در یکی از بیمارستان های خصوصی شیراز، پزشکان درخواست هزینه بیش از ۸۰ میلیون تومان نموده اند که با توجه به فقر خانواده عملا تامین چنین هزینه ای غیرممکن است.
در چنین شرایطی جوانان سرفاریابی با استفاده از فضای مجازی و تشکیل گروه واتساپی تنها در ۲۴ ساعت ۲۲میلیون تومان جمع آوری نموده اند و جای خالی مسوولان دستگاه های حمایتی را پر کرده اند.

رحیم دادوند،اردشیر آهون،کیانی باوند ،علی فتح دبید از بانیان این عمل انسانی با اشاره به اینکه مبلغ جمع آوری شده تا هزینه جراحی این خانم فاصله زیادی دارد از عموم هموطنان خواستند که باتوجه به فرصت کوتاه زمان انجام جراحی خانم بهشتیان را تنها نگذارند و به یاری اوبشتابند.

شماره کارت بیمار

۶۰۳۷۹۹۱۱۳۹۱۳۳۶۳۱
اکرم بهشتیان

 

مدارک پزشکی:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت