پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1398 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 60685

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد:

۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاههای اجرایی استان پرداخت می شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۵۰درصد پاداش پایان خدمت سال ۹۷ بازنشستگان تعدادی از دستگاههایی اجرایی استان خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۵۰درصد پاداش پایان خدمت سال ۹۷ بازنشستگان تعدادی از دستگاههایی اجرایی استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، غضنفر آرام گفت: با پیگیریهای صورت گرفته و با تامین اعتبار لازم، مبلغ ۹۸ میلیارد و چهارصد میلیون ریال به حساب ادارات استانداری، دامپزشکی، ورزش و جوانان، نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، زندانها، صنعت و معدن ، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، امور عشایر، محیط زیست و منابع طبیعی واریز شد تا بابت مطالبات سال ۹۷ بازنشستگان، پرداخت گردد.

آرام افزود: پرداخت مطالبات و پاداش بازنشستگان جزء اولویتهای کاری ماست و در حال رایزنی برای تامین اعتبار مبلغ باقیمانده از مطالبات پازنشستگان استانی هستیم و با پیگیریها و حمایتهای استاندار محترم و مسئولان ارشد استانی انشاء الله بزودی مابقی مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

آرام یادآور شد: رایزنی و پیگیری برای پرداخت مطالبات بازنشستگان دستگاهها و اداراتی که بودجه آنها بصورت متمرکز ملی است نیز صورت گرفته و در ماههای آتی نیز مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت