پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 شهریور 1395 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 6088

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویر احمد شد

پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام فردا صبح (دوشنبه) از فرودگاه یاسوج به تهران انتقال داده می شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با روز عرفه در میان استقبال گرم مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز /یکشنبه/ وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش صدای جنوب، پیکر مطهر و مقدس این شهدا پس از استقبال رسمی و تشریفات نظامی در فرودگاه یاسوج در میان حضور پرشور و احساسات پاک اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا و عاشقان و ارادتمندان به راه پرافتخار شهدا تا میدان شهر و ستاد کنگره شهدا تشییع شد.
تشییع کنندگان و عاشقان به خط سرخ شهادت در طول مسیر ۶ کیلومتری فرودگاه یاسوج تا ستاد کنگره شهدا با نثار گل و عطر افشانی از این ۲ میهمان گرانقدر خود استقبال کردند.
جوانان و نوجوانانی که با احساساتی پاک و شور و عشق وصف ناشدنی برای بوسه بر تابوت پیکر مطهر این ۲ آلاله سرخ اشک ماتم می ریختند نیز از جلوه های خاص و باشکوه این آیین بود.
نوای دلنشین «شهید گمنام سلام»از سوی نوحه خوانان و مداحان در طول مسیر نیز فضایی معنوی و روحانی همزمان با شمیم عطر حضور این ۲ آلاله سرخ به شهر یاسوج هدیه داده بود.
همچنین مادران داغدار با چشمانی اشک آلود از خانواده های معزز شهدا با در دست داشتن تصاویری از فرزندان شهید و همرزمان این ۲ کبوتر خونین بال آمده بودند تا بلکه مرهمی بر زخم های کهنه خود و یادی از آن دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس را به نظاره بنشینند.
امروز آیین نوحه خوانی و مداحی قرار است با حضور این ۲ شهید گمنام در ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شود.
آیین عرفه نیز با حضور یکی از این ۲شهید گمنام در کنار مرقد مطهر امام زاده قاسم (ع) یاسوج برگزار خواهد شد.
یکی از این ۲ شهید گمنام نیز به شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران انتقال داده می شود.
پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام فردا صبح (دوشنبه) از فرودگاه یاسوج به تهران انتقال داده می شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت