پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1398 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 60933

گزارشی از یک روز کاری جهانگیر افشانده؛

مطالبات مددجویان و معلولان بهزیستی کهگیلویه در تهران پیگیری شد

جهانگیر افشانده در دیدار با کارشناسان و مدیران کل ستادی بهزیستی در تهران اظهار داشت: شیوع آسیب‌های اجتماعی در دیشموک ما را بر آن داشت تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی مرکز مشاوره اقدام نماییم اما نیازمند تجهیز و حمایت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس بهزیستی شهرستان کهگیلویه در دیدار با مسؤولان سازمان بهزیستی کشور مطالبات مغفول مانده جامعه هدف را پیگیری کرد.

جهانگیر افشانده  در دیدار با کارشناسان و مدیران کل ستادی بهزیستی در تهران اظهار داشت: شیوع آسیب‌های اجتماعی در دیشموک ما را بر آن داشت تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی مرکز مشاوره اقدام نماییم اما نیازمند تجهیز و حمایت است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه خواستار تخصیص اعتبار اختصاصی برای مرکز مشاوره دیشموک و نیز تأمین تجهیزات مورد نیاز این مرکز شد.

افشانده همچنین حمایت از پایگاه سلامت روان محلی و تأمین اعتبار و نیز اجرای طرح محب، سرکشی به خانواده‌های در معرض آسیب در شهرستان و بخش دیشموک را از دیگر مطالبات مددجویان و معلولان بهزیستی عنوان کرد.

وی با اشاره به حقوق مغفول مانده جامعه هدف گفت: پرداخت شهریه دانشجویی فرزندان افراد دارای معلولیت و نیز پرداخت شهریه مهد کودک فرزندان افراد معلول مورد تأکید قرار گرفت.

توانمند سازی معلولان و اعطای خدمات بهینه به آنها از دیگر مواردی بود که رئیس بهزیستی کهگیلویه از مسؤولان سازمان مطالبه کرد.

در این دیدار مدیرکل توامندسازی معلولان، کارشناسان و مسؤولان ستادی سازمان بهزیستی نسبت به رفع مشکلات و تحقق مطالبات مددجویان و معلولان بهزیستی قول مساعد دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت