پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مهر 1398 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 61084

آوازه «فرازبام» جهانی شد/ انتخاب «نیکو لنکو» روسی به عنوان مربی تیم های پایه باشگاه فرازبام خائیز دهدشت

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: این باشگاه با تاکید بر اصل ابتدایی ورزش یعنی آکادمی و کسب استعدادهای این مربی خارجی را به خدمت گرفته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مجید پارسایی اظهارداشت: سرگی نیکولنکو مربی و استعدادیاب روسی اصل رسما مربی تیم های پایه باشگاه فرازبام خائیز دهدشت شد.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت تصریح کرد: این باشگاه با تاکید بر اصل ابتدایی ورزش یعنی آکادمی و کسب استعدادهای این مربی خارجی را به خدمت گرفته است.

پارسایی بیان داشت: تنها راه پیشرفت در ورزش را استعدادیابی می دانیم و از همین رو بخش عظیمی از تلاش خود را روی این امر گذاشته ایم.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت افزود: نیکولنکو بازیکن تیم ملی هندبال جماهیرشوروی بوده و سابقه هدایت تیم ثامن الحجج سبزوار، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی کازرون و تیم ملی جوانان را دارد.

پارسائی با اشاره به موفقیت اخیر خرسالان فرازبام خائیز، در کرمانشاه گفت:ثابت خواهیم کرد موفقیت اتفاقی نبوده بلکه هندبال در دیارمان در حال رشد میباشد.

وی تاکید کرد: این قهرمانی حاصل تلاش های ناصر سلیمی در دو سال اخیر است و وی همچنان به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان به فعالیت خود در دهدشت ادامه خواهد داد.

وی در پایان گفت: اینجا جا دارد از زحمات مربیان قبلی رده های پایه باشگاه آقایان پروانه پور، رهبری، ثناخواه و ناصر سلیمی تشکر ویژه و قدارنی کنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت