پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مهر 1398 ساعت 01:07:: شناسه خبر: 61129

رئیس بهزیستی کهگیلویه جهت پیگیری مشکلات مددجویان به تهران سفر کرد

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه برای پیگیری مشکلات مددجویان و تخصیص اعتبارات لازم به تهران سفر کرد و با مدیران سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ، جهانگیر افشانده در خصوص پیگیری مشکلات و معضلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان و نیز گرفتن اعتبارات لازم جهت حل این مشکلات هفته گذشته به تهران سفر کرد و در این راستا با مسئولان بلندپایه کشوری و مدیران سازمان بهزیستی کشور دیدارهای بسیار مهمی داشت.

رئیس بهزیستی کهگیلویه در گام اول مأموریت خود و در دیدار با معاون امور زنان ریاست جمهوری با اشاره به اشتغال زنان روستایی و تأکید بر آموزش رایگان آنها از طریق مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات بدون سود جهت اشتغالزایی زنان روستایی از طریق مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد نیاز شهرستان کهگیلویه است.

افشانده عنوان کرد: امیدواریم سازمان بهزیستی کشور برای ترویج و توسعه مراکز مشاوره‌ای، توسعه پایگاه‌های سلامت و خدمات اجتماعی و نیز ایجاد اورژانس اجتماعی حتی به‌صورت پاره‌وقت با اختصاص اعتبارات لازم با بهزیستی کهگیلویه همکاری ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس بهزیستی کهگیلویه در این دیدار تخصیص اعتبارات لازم به سمن‌های محلی در هر بخش و اجرای برنامه‌های آموزشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی از سوی سمن‌های محلی را خواستار شد و افزود: برای آموزش و اعزام کارشناسان، روانشناسان و مددکاران اجتماعی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه باید از اساتید برجسته کشوری استفاده شود.

رئیس بهزیستی کهگیلویه در دومین گام از سفر خود با کارشناس مراکز مشاوره غیردولتی سازمان بهزیستی کشور دیدار کرد.

جهانگیر افشانده در گام دوم خود عنوان کرد: بروز آسیب‌های اجتماعی در بخش دیشموک سبب شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی مرکز مشاوره در این بخش اقدام نماییم اما باتوجه به فقر و محرومیت بسیار بالای مردم این منطقه، مراجعه‌کنندگان توان پرداخت هزینه‌های خود را نداشته و مؤسس مرکز مشاوره نیز نتوانست امکانات و تجهیزات مورد نیاز را تأمین کند.

رئیس بهزیستی کهگیلویه بر تخصیص اعتبارات لازم مرکز مشاوره دیشموک و نیز تأمین تجهیزات از طریق خیرین اصرار داشت که کارشناس مراکز مشاوره غیردولتی سازمان بهزیستی کشور با این موارد موافقت کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه در سومین گام از سفر خود با مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور دیدار کرد.

افشانده در این دیدار عنوان کرد: شهریه دانشجویی فرزندان مددجویان دارای معلولیت تاکنون پرداخت نمی‌شد اما خوشبختانه بادستور رییس سازمان بهزیستی کشور با اجرای آن موافقت شده است.

وی گفت: پرداخت شهریه مهدکودک فرزندان افراد معلول و توانمندسازی تمامی معلولین و اعطای خدمات بهینه‌تر به آنها از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

رئیس بهزیستی کهگیلویه در گام چهارم از مأموریت خود باهمراهی مدیرکل بهزیستی استان تهران با معاون امور مشارکت‌ها و معاون پارلمانی سازمان بهزیستی کشور دیدار کرد.

افشانده تصریح کرد: در راستای مشکلات مسکن معلولان و تهیه زمین برای ساخت مسکن گام‌های مثبتی برداشته شد.

وی گفت: در خصوص رفع محدودیت‌های خدمات بهینه از نظر کمیت تلاش‌های مؤثری صورت گرفت.

افشانده خاطرنشان کرد: با تلاش نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بادستور معاون پارلمانی سازمان بهزیستی کشور پکیج لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مددجویان و معلولان تأمین شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت