پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مهر 1398 ساعت 00:07:: شناسه خبر: 61177

بخشدار سرفاریاب خبرداد:

پیگیری مشکلات منطقه محروم «بیدانجیر» با حضور مسئولان ارشد استانی

اسلام مرادپور  به همراه خشنود مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام، غلامی مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی و آزاد مدیر آموزش و پرورش بخش سرفاریاب از روستاهای منطقه بیدانجیر بازدید نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار سرفاریاب گفت: با پیگیری های انجام شده بزودی جلسه ای با مدیران ارشد استان جهت رفع محرومیت از منطقه بیدانجیر برگزار خواهد شد.
به گزارش صدای جنوب،اسلام مرادپور  به همراه خشنود مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام، غلامی مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی و آزاد مدیر آموزش و پرورش بخش سرفاریاب از روستاهای منطقه بیدانجیر بازدید نمودند.
بخشدار سرفاریاب گفت: با پیگیری های انجام شده در اواخر مردادماه امسال به همراه تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از جمله: مهندس فیلی معاون عمرانی استاندار، دکتر فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام، مهندس پاسره مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان، مهندس علی پور مدیر کل امور عشایر استان، دکتر کریمی نژاد مدیر کل دفتر روستایی استانداری، مهندس نژاد صفوی مدیر کل راه و شهرسازی استان و تعدادی دیگر از مدیران از منطقه بید انجیر بازدید نمودیم.


رییس شورای اداری بخش سرفاریاب هدف از این بازدیدهای میدانی را دیدار با مردم خونگرم و شنیدن درخواست های مردمی و آشنایی مسئولان با مشکلات این منطقه دانست و گفت: انشاالله در آینده ی نزدیک جلسه ای در مرکز استان با حضور مسئولان ارشد استانی و با حضور مدیران کل مربوطه برگزار خواهیم کرد و امیدواریم که با اختصاص بودجه کافی شاهد رفع محرومیت از این روستاها بویژه در حوزه ی راه و آب باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت