پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1398 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 61312

خطیب جمعه چرام:تریبون نماز جمعه حلقه وصل مردم و حاکمیت است/جبهه ی اسلام راستین به یک قدمی هلاکت جبهه کفر رسیده است/در آستانه بزرگترین تجمع بزرگ بشری یعنی اربعین،  جبهه کفر بشدت ترسیده است

در آستانه بزرگترین تجمع بزرگ بشری یعنی اربعین،  جبهه کفر بشدت ترسیده است و اعتراضات اقتصادی مردم عراق را رنگ سیاسی داده اند، در وهله نخست تظاهرات و اعتراضات اخیر در شهرهای مختلف عراق ریشه داخلی دارد و مطالبات مسبوق به سابقه ی معترضان عمدتاً معطوف به مسایل اقتصادی ، معیشتی و خدمات است ، اما نکته مهم بهره‌برداری مثلث آمریکا- سعودی- اسراییل از این ماجرا با کمک عوامل داخلی خود، در راستای سناریوی آشوب‌سازی در عراق است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ حجت الاسلام سید نورالله افشار،ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه امام جمعه و تریبون نماز جمعه حلقه وصل مردم و حاکمیت است،اظهار کرد: به همین علت تقدیر از مسئولان و بیان خدمات دولت ها و نظام اسلامی، از وظایف امام جمعه است، و همینطور بیان مشکلات مردم و پیگیری دردها و سختی های و انتقال آن به مسئولین نیز باید در این تریبون صورت گیرد تا خدمتگزاران متوجه شوند.

امام جمعه چرام،گفت: در این میان شاید مسئولی از حقیر ناراحت شود که اشکال ندارد،آنچه برای بنده مهم است رضایت الهی و دعای خیر مردم مومن چرام است و قطعا با حمایت های مردم که تا الان چنین بوده است انگیزه برای پیگیری و بیان مشکلات بیشتر خواهدشد.

وی، در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که با توجه به شکست های متعدد جبهه کفر در منطقه، دشمنان بدنبال انتقام هستند،خاطرنشان کرد: آمریکا ، رژیم صهونیستی و سعودی به دنبال آن هستند تا شکوه و عظمت اربعین کم فروغ شود،رژیم صهیونیستی بدترین شرایط را دارد، شکست از حزب اله لبنان و حماس و همینطور فساد اقتصادی نتانیاهو ، مردم در فلسطین اشغالی را از آینده نا امید کرده است.

حجت‌الاسلام افشار،تصریح کرد: آنها که روزی رویای نیل تا فرات را در سر داشتند الان در اسراییل احساس امنیت نمیکنند،رژیم سعودی بعد از پنج سال در یمن هیچ دستاوردی نداشته است و شکست های آنها از انصاراله روز به روز شکننده تر میشود.

وی،افزود: آمریکا در پروژه داعش وجنگ نیابتی در سوریه از جبهه مقاومت شکست خورد،کشتی انگلیسی را در مقابل اسارت کشتی ایرانی با اقتدار به اسارت گرفتیم تا جایی که انگلیس به خواهش و التماس افتاد که کشتی ما را آزاد کنید.

خطیب جمعه چرام،ابراز کرد: پهباد فوق پیشرفته آمریکایی را ساقط کردیم و هیمنه آمریکا را شکست دادیم،آمریکایی‌ها بعد از این قضیه پیغام داده بودند که یک نقطه را می‌زنیم و شما هم جواب ندهید تا دعوا تمام شود! پاسخ دادیم که اگر یکی بزنید ۱۰ تا می‌خورید.

وی،ادامه داد: با این وضعیت خوب جبهه توحید ، به یاد جنگ صفین افتادم که مالک اشتر تا نزدیک خیمه معاویه رفت اما عمروعاص مکار قران ها را بر نیزه کرد و منافقین داخلی لشکر امام علی (ع) فریب نقشه معاویه را خوردند، اما دیگر فریب توطئه ها را نمیخوریم ومردم دنیا بدانند، جبهه ی اسلام راستین به یک قدمی هلاکت جبهه کفر رسیده است، در اربعین حسینی (ع) با رهبری مرجعیت هوشمند تشیع و هدایت های رهبر معظم انقلاب ضربه ی محکم دیگری به عقبه ی این تظاهرات مردم عراق یعنی جبهه کفر خواهیم زد.

حجت‌الاسلام افشار،عنوان کرد: در آستانه بزرگترین تجمع بزرگ بشری یعنی اربعین،  جبهه کفر بشدت ترسیده است و اعتراضات اقتصادی مردم عراق را رنگ سیاسی داده اند، در وهله نخست تظاهرات و اعتراضات اخیر در شهرهای مختلف عراق ریشه داخلی دارد و مطالبات مسبوق به سابقه ی معترضان عمدتاً معطوف به مسایل اقتصادی ، معیشتی و خدمات است ، اما نکته مهم بهره‌برداری مثلث آمریکا- سعودی- اسراییل از این ماجرا با کمک عوامل داخلی خود، در راستای سناریوی آشوب‌سازی در عراق است.

وی،اضافه کرد: اکثر توییت ها از هشتگ العراق_ینتفض، که هشتگ اصلی مرتبط با اعتراضات عراق می‌باشد از کشور سعودی در فضای عراق نشر داده میشود،تاکتیک این جبهه تبدیل شعارهای اقتصادی به شعارهای سیاسی (علیه دولت، حشدالشعبی و ج اسلامی ایران) و تغییر روند مسالمت‌آمیز اعتراضات به خشونت و درگیری و کشته سازی است.

امام جمعه چرام،گفت: در شعار سازی که خط عبری ، عربی و غربی برای نوچه های داخلی و منافقین در عراق نوشته اند ، این است که تا ظلم وستم برداشته نشود ،پیاده روی به سمت کربلا در اربعین جایز نیست.

وی با بیان اینکه ️از امروز تا اربعین نفوذی های دشمن برای خبر سازی شدیدا مشغولند،گفت:این خبرها دو مخاطب دارد :
الف) مردم ایران و سایر کشورها را جهت دلسرد شدن یا ترسیدن برای حضور در اربعین
ب) مردم عراق جهت افروختن اختلافات داخلی و تهییج قومی
اما شک نکنید اینها به لطف خدا امسال سیلی سختی از سید الشهدا خواهند خورد و با شعارحب_الحسین_یجمعنا زمینه ظهور امام عصر (ع)را فراهم خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت