پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مهر 1398 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 61355

فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت شهرستان چرام با ظرفیت بیش از ۵۰ مگاولت آمپر افتتاح شد

اردکانیان صبح امروز از طریق فرودگاه اهواز و ورود به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با استقبال حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و بازدید از طرح ۱۳۲ کیلو ولتی شهرستان بهمئی سفر یک روز خود را به این استان آغاز کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رضا اردکانیان وزیر نیرو در ادامه سفر یک روزه خود به کهگیلویه و بویراحمد فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت برق چرام را افتتاح کرد و کلنگ فاز ۲ و خط دائم برق این شهرستان را به زمین زد.

به گزارش صدای جنوب،استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در این آیین، ارزش سرمایه گذاری این طرح را افزون بر ۶۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

حسین کلانتری تصریح کرد: فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت شهرستان چرام دارای بیش از ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد.

وی ارزش سرمایه گذاری فاز نخست این طرح را نیز افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه گذاری و اعتبار مورد نیاز برای فاز دوم آن را نیز حدود ۴۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

کلانتری همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی  فاز دوم پست دائم برق شهرستان چرام گفت: این طرح ظرف ۲ سال به بهره برداری کامل می رسد.

شهرستان چرام با بیش از ۲۳هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.

وزیر نیرو امروز شنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در حوزه های آب و برق و بازدید و بررسی وضعیت این صنعت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

اردکانیان صبح امروز از طریق فرودگاه اهواز و ورود به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با استقبال حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و بازدید از طرح ۱۳۲ کیلو ولتی شهرستان بهمئی سفر یک روز خود را به این استان آغاز کرد.

وی پس از افتتاح و کلنگ زنی و همچنین بررسی وضعیت صنعت آب و برق در شهرها و مناطق گرمسیری این استان عصر امروز نیز از طریق بالگرد و پس از بازدید هوایی از چندین طرح و سدهای در دست اجرای این استان وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و مجمع نمایندگان و همچنین نشست تخصصی با مدیران حوزه آب برق استان پایان بخش سفر یک روزه اردکانیان به این استان است.

وزیر نیرو بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار بود که چهارم مهرماه (پنجشنبه) هفته قبل به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند که به دلیل شرایط نامساعد جوی این سفر لغو شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت