پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1398 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 61418

آغاز رسمی فعالیت موکب شهدای کهگیلویه/فرماندارکهگیلویه:مسئولان همواره در کنار موکب باشند/فرمانده سپاه کهگیلویه:نیازمند کمک های مردمی هستیم

با حضور اعضای شورای اداری و جمع کثیری از مردم برای سومین سال پیاپی موکب شهدای کهگیلویه برای خدمت رسانی به حدود ۷۰۰هزار نفر از زائران اربعین حسینی آغاز بکار کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید حمزه محقق زاده در این آیین اظهار داشت؛ زائرین به مناسبت اربعین هرساله با پیاده روی ارادت خودرا به اباعبدالله الحسین (ع) نشان میدهند.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: این موکب برای سومین سال پیاپی راه اندازی میشود ومنشا خیری برای زائرین بوده تا به زائرین حسینی خدمت رسانی کنند .

وی بابیان اینکه سرمایه حقیقی این موکب مردم است افزود:دراین سه سال عشق وعلاقه خادمین موکب از نکات مهم وقابل توجه است و همه این تلاش ها محصول ارادت به اهل بیت علیه السلام است.

سرهنگ محقق زاده اظهارکرد: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار خدمت دراین موکب انجام شد وامسال پیش بینی می شود حداقل دوبرابر شود ونیازمند است که در این راه نیازمند کمک های مردمی هستیم.

وی بابیان اینکه کارهای فرهنگی در سطح موکب انجام می شود یکی از مهم ترین اهداف این موکب است اظهار داشت: این موکب از امشب تا سه روز بعد از اربعین حسینی به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: استان های یزد، فارس، اصفهان، سیستان بلوچستان، هرمزگان ودوکشور از مسیر این موکب عبور میکنند.

اتابک فرماندار کهگیلویه نیز گفت:در هیچ جایی این شور حال پیدا نیست واین نهضت ادامه دارد وتوطئه های دشمن کار ساز نیست ونهضت ابا عبدالله(ع)ادامه دارد.

وی گفت:اقدام خوب وپسندیده که از طرف شهرستان وبانیان خودجوش مردمی انجام می شود ،کار سنگینی است ونیاز است همه کمک کنیم که موکب برپا  ومیزبان زائران اباعبدالله باشد.
اتابک از شورای اداری خواست که همواره در کنار موکب باشند وکمک کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت