پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1398 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 61435

در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد

هیچ قدرتی جرات تهدید نظامی ایران اسلامی را ندارد/ابراز تاسف معاون سیاسی استاندار از بی‌توجهی مدیران به نشست‌های ملی و مذهبی/۱۳ آبان متفاوت تر از همیشه برگزار شود

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان پیش از ظهر امروز در حالی به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که شاهد حضور کم‌رنگ مدیران دعوت شده به این نشست بودیم موضوعی که مورد انتقاد تند احد جمالی قرار گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، در ۱۳ آبان ۳ واقعه مهم اتفاق افتاده که نقطه اشتراک آنان روحیه مبارزه با استکبار و عدم سازش با استکبار و ظلم ستیزیِ ملت مقاوم ایران است، این سه واقعه عبارتند از: ۱- تبعید حضرت امام به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۴۳ در پی اعتراض به قانون استکباری و ذلت بار کاپیتولاسیون ۲- کشتار دانش آموزان مبارز و انقلابی توسط رژیم منحوس پهلوی که دست نشانده استکبار بود در ۱۳ آبان سال ۵۷ و ۳- تسخیر جاسوسخانه آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال ۵۸، بنابراین در تقویم ملی ما این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی، استکبار جهانی با همه توان مقابل نهضت اسلامی ملت ایران ایستاد و آن را بزرگترین تهدید برای خود قلمداد کرد، همان طوری که مستکبران عالم در طول تاریخ در مقابل پیامبران الهی ایستادند و با خوی استکباری که داشتند از پذیرش حق و قبول دعوت پیامبران خودداری کردند، لذا استکبار یک تعبیر قرآنی است برای امثال شیطان، فرعون، قارون و امثالهم.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن مومنین را از هر گونه دوستی با دشمنان و مصادیق استکبار منع کرده و فرموده: «ای کسانی که ایمان آورده اید یهود و نصارا را دوستان خود مگیرید چرا که آنان دوستان یکدیگرند و هر کس از شما آنها را به دوستی گیرد از آنان خواهد بود».

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام راحل معتقد بودند هر گونه تلاش و سازش و مصالحه با استکبار نافی عزت مسلمانان است و نفی می کردند مصالحه و سازش با استکبار را و مبارزه با کفر و شرک و نفاق که بوجود آورنده جبهه متحد نظام استکباری دنیا هستند را دائمی و همیشگی می دانست و می فرمود «جنگ حق و باطل دائمی است و تمام شدنی نیست»، مقام معظم رهبری هم فرمودند: «مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست و آمریکا اتم مصادیق استکبار است».

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان امسال نسبت به سال های گذشته اهمیت و حساسیت بیشتری دارد از جمله، اولین راهپیمایی ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب است و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هم بر استکبارستیزی و دشمن شناسی تاکید کردند، اولین راهپیمایی ۱۳ آبان بعد از شکست داعش به عنوان ابزار استکبار هست، که در ۳۰ آبان سال گذشته سردار سلیمانی پایان شجره خبیثه ملعونه داعش را اعلام کرد، هم چنین شاهد افول قدرت آمریکا در جهان هستیم که تسلط آمریکا بر اقتصاد دنیا از ۵۰ به ۳۰ درصد رسیده است.

سید جواد خاضع افزود: سیاست های شیطانی استکبار شکست خورده است و ابزار اصلی آمریکا تهدید نظامی و تحریم است، در حوزه نظامی به مرحله بازدارندگی کامل رسیدیم و هیچ قدرتی جرات تهدید نظامی ما را ندارد، در حوزه تحریم ها هم هر چه در توان داشتند انجام دادند و چیزی برای تحریم نمانده است و شکست خوردند و همه تیرهای موجود در ترکش استکبار تمام شدند و ان شا الله با چند ماه مقاومت از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد و در توازن سیاسی و نظامی منطقه شاهد تغییرات اساسی به نفع جبهه مقاومت هستیم. ساقط کردن پهپاد آمریکا، توقیف کشتی انگلیسی، بمباران آرامکو و عملیات زمینی یمنی ها با رمز «نصر من الله» که ضربات و خسارات شدیدی به سعودی ها و همپیمانان آنها زد، پیروزی های سوریه و عراق و حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین از جمله این تغییرات به نفع جبهه مقاومت هست.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: با توجه به اینکه تشدید تحریم ها موسوم به فشار حداکثری در ۱۳ آبان سال گذشته شروع شد، ۱۳ آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ۱۳ آبان امسال مانور صلابت، اقتدار و تسلیم ناپذیری ملت مقاوم، شجاع و دشمن شناس ایران اسلامی خواهد بود که با اتحاد و همبستگی و مقاومت حداکثری، فشار حداکثری دشمن را شکستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بی‌مهری مدیران نسبت به چنین جلسات حاکمیتی انتقاد کرد و گفت: مدیرانی که در نشست بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت شدند اما در چنین موقعیت حساسی حضور پیدا نکردند با اعلام و با امضای من تذکر جدی به آنها داده شود.

این مسوول بیان کرد: مدیران ما چگونه فکر می‌کنند و کجا زندگی می‌کنند، اگر عزتی داریم به برکت شهدا و امام شهدا، انقلاب و نظام اسلامی است باید به این نظام و انقلاب افتخار کنیم و به خود ببالیم که فرصت خدمت در چنین کشوری را پیدا کرده‌ایم.

وی با ابراز تاسف از بی‌توجهی مدیران به نشست‌های ملی و مذهبی در استان گفت: بحث نشست امروز ما استکبار جهانی است و تکبر از ناحیه هر فرد، جمع و حاکمیتی باشد از جنود شیطان است .

جمالی با بیان اینکه آمریکا نماد استکبار جهانی است، ادامه داد: در شرایط بسیار استراتژیک و استثنایی قرار داریم در این شرایط باید افتخار کنیم که پیرو امام علی و امام حسین(ع) هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب به غیر از دشمنی و توطئه چیزی از استکبار جهانی ندیدیم و آیا با وجود شیطنت‌های استکبار در سطح منطقه و جهان باید بی‌تفاوت باشیم؟ این بی‌تفاوتی مدیران جای تاسف دارد.

وی بیان کرد: استکبار جهانی علاوه بر توطئه‌ و دشمنی‌های گذشته در یکی دو سال اخیر با ایجاد گروهک‌های تکفیری تروریستی در سوریه، عراق و حمایت از حمله عربستان به یمن و توطئه‌های فراوان سعی در ناامن کردن منطقه دارد،  امروز نه تنها مردم ایران بلکه تمام آزادی‌ خواهان جهان در برابر توطئه‌ها و خباثت‌های آمریکا هوشیار شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی، ۱۳ آبان بهتر و متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار شود و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری بهتر این روز در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت