پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مهر 1398 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 61549

توضیح برق منطقه ای خوزستان در خصوص افتتاح مجدد برخی از پروژه ها در سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر افتتاح مجدد برخی از پروژه های این شرکت در سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: افتتاح با برقدار شدن تفاوت می کند و برخی از پروژه ها قبلا برقدار شده بودند نه اینکه افتتاح شده باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر افتتاح مجدد برخی از پروژه های این شرکت در سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: افتتاح با برقدار شدن تفاوت می کند و برخی از پروژه ها قبلا برقدار شده بودند نه اینکه افتتاح شده باشند.

به گزارش صدای جنوب ، تورج فتاحی افزود: شرکت برق منطقه ای خوزستان برای رفاه حال مشترکین و تامین برق پایدار، هر پست برق و خطی که مراحل ساخت آن به اتمام می رسد و آماده می شود را بدون افتتاح رسمی وارد مدار می کند و لزوما تاریخ برقداری پروژه ها با افتتاح آنها یکی نیست.

وی بیان کرد: از جمله این پروژه ها که قبلا برقدار و مورد بهره برداری قرار گرفته بودند پست ۱۳۲ کیلو ولت چرام و ۲۳۰ کیلو ولت ساران بوده که در سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد به صورت رسمی افتتاح شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه این اولین سفر وزیر نیرو در دوران وزارت خود به کهگیلویه و بویراحمد بوده است؛ تصریح کرد: پست ۱۳۲ کیلو ولت دنا و برخی دیگر از پروژه های این شرکت، مقرر شده بود که به مناسبت هفته دولت با حضور وزیر نیرو افتتاح رسمی یا کلنگ زنی شوند که با برنامه سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد همخوانی نداشت و وزیر در این تاریخ به این استان سفر و پست دنا را افتتاح کرد.

فتاحی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه این شرکت با ارزش سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد ریال در سفر به کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: شروع بکار خط و پست برق بهمئی، شروع عملیات اجرایی پست و خط دژکوه، افتتاح فاز اول پست چرام و شروع عملیات اجرایی خط و فاز دوم این پست، افتتاح پست های ساران، دنا و مختار و شروع عملیات اجرایی خط دوگنبدان – چنارشاهیجان پروژه هایی هستند که با حضور وزیر نیرو افتتاح و کلنگ زنی شدند.

وی اضافه کرد: شرکت برق منطقه ای خوزستان ۲۰ پروژه برای توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد تا افق ۱۴۰۳ برنامه ریزی کرده که با بهره برداری از آنها بیش از ۶۰ درصد به ظرفیت پست و طول خطوط این استان اضافه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، یادآور شد: در جریان سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۷ پروژه در بخش ‌های مختلف آب و برق با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه به ارزش ۱۲۶ میلیارد تومان که عمدتا در بخش برق است آغاز شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت