پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مهر 1398 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 61634

فرماندار کهگیلویه از ساماندهی پایانه های مسافربری دهدشت خبر داد

به گفته رانندگان طی سال‌ها بازدیدهای مکرر مسؤولان از پایانه‌ها هیچ نتیجه مطلوبی در پی نداشته و همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.با این حال فرماندار رسیدگی و رفع این مشکلات را در دستور کار قرار داد و تأکید کرد در سریع‌ترین زمان ممکن ساماندهی خواهند شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه  امروز در بازدید از پایانه‌های شماره۱و۲ دهدشت اظهار داشت: مکان‌هایی برای جابجایی مسافر در این شهر راه‌اندازی شده اما سال‌هاست مشکلات و کمبودهایی دارند که باید رفع شوند.

به گزارش صدای جنوب،علی‌رضا اتابک گفت: پایانه شماره یک که محلی برای انتقال مسافر از شهرستان به استان‌های تهران، شیراز، بوشهر و سایر شهرها است نیاز به ساماندهی دارد.

وی تصریح کرد: فضای فیزیکی ساختمان این پایانه در شأن یک شهرستان نبوده و لازم است تغییر و تحولاتی در سیمای این مکان ایجاد شود.

اتابک افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته کار زیباسازی سقف در حال انجام است با این حال مشکلاتی هم دارد.

وی با اشاره به نارضایتی رانندگان از وضعیت امنیت این پایانه گفت: با استقرار مأمور نیروی انتظامی نظم و امنیت در این جایگاه ارتقا خواهد یافت.

فرماندار کهگیلویه گفت: پایانه شماره ۲ که برای استقرار گاراژ بخش‌های دیشموک، سوق و قلعه‌رئیسی راه‌اندازی شده نیز با گذشت سال‌ها ساماندهی نشده است.

وی اضافه کرد: ساماندهی این پایانه باید در نشستی با حضور همه متولیان و دستگاه‌های مربوطه بررسی و تصمیم لازم اتخاذ شود.

در این بازدید رانندگان ناوگان برون شهری مشکلات خود را از جمله امنیت، دخالت مسافربری‌های شخصی، حصارکشی و تجهیزات مطرح کرده و خواستار پیگیری و رفع آن‌ها از سوی فرماندار شدند.

به گفته آن‌ها طی سال‌ها بازدیدهای مکرر مسؤولان از پایانه‌ها هیچ نتیجه مطلوبی در پی نداشته و همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.با این حال فرماندار رسیدگی و رفع این مشکلات را در دستور کار قرار داد و تأکید کرد در سریع‌ترین زمان ممکن ساماندهی خواهند شد.

در این بازدید شهردار دهدشت، رئیس پلیس راهور، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسؤولانی از نیروی انتظامی حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت