پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مهر 1398 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 61656

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

تنها هم و غم عده‌ای از خبرنگاران، برجسته کردن سوژه‌های منفی است

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست داشته‌ها از جمله جاذبه‌های کم نظیر گردشگری استان را برجسته کنند تا به مردم سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور معرفی شوند و دست از بلد کردن مسائل و حوادث منفی بردارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رویه برخی رسانه‌ها در استان انتقاد کرد و گفت: تنها هم و غم عده‌ای از خبرنگاران برجسته کردن سوژه‌های منفی است.

به گزارش صدای جنوب،حسین کلانتری  اظهار داشت: برخی اتفاقات منفی و ناگوار که اتفاقا به نسبت سایر استان‌ها بسیار کمتر رخ می‌دهد توسط برخی خبرنگاران برجسته می‌شود به گونه‌ای که در بیرون استان عده‌ای فکر می‌کنند چه خبر است.

وی با تاکید بر اینکه از نقد رسانه‌ها در راستای اصلاح و سرعت بخشیدن به قطار توسعه استقبال می‌کنیم، ابراز کرد: با وجود ظرفیت‌های کم نظیر در استان از جمله گردشگری، نفت و گاز ، آب و جنگل ولی رسانه‌ها در کنار آن‌ها به راحتی می‌گذرند و دنبال حوادث و رخدادهای منفی هستند تا بلد شوند.

کلانتری با تشریح خاطره‌ای افزود: زمانی که در وزارت کشور بودم یکی از دوستانم که فوق تخصص قلب دارد فرزندش نیز در همین رشته قرار بود در کهگیلویه و بویراحمد طرح خود را بگذراند، بعد از رصد اخبار استان از من خواست تا استانی دیگر را برای وی پیدا کنم زیرا معتقد بود فرزندش از دستش می‌رود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست داشته‌ها از جمله جاذبه‌های کم نظیر گردشگری استان را برجسته کنند تا به مردم سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور معرفی شوند و دست از بلد کردن مسائل و حوادث منفی بردارند.تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت